به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی پوسترهای تبلیغاتی حزب جمهوری‌ اسلامی درباره همه‌پرسی قانون اساسی را منتشر کرد.

با تأکیدات امام خمینی، مجلس خبرگان قانون اساسی پس از سه ماه فعالیت، کار تدوین قانون اساسی را در ۲۴ آبان ۱۳۵۸، به پایان رسانید. روزهای ۱۱ و ۱۲ آذر، به رأی‌گیری در مورد قانون اساسی تدوین شده، اختصاص یافت، همه‌پرسی برگزار شد و با ۹۹/۵ درصد آرای موافق شرکت‌کنندگان، به تصویب نهایی ملت ایران رسید.

حزب جمهوری اسلامی از جمله احزاب فعال در این زمینه بود. پوسترهای تبلیغاتی حزب جمهوری یکی از انواع تبلیغات برای برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی بود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ڪیان IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 1
    "جمهوری‌اسلامی‌انتخاب‌من‌است"‌ اما‌بنظرشما‌ #‌جمهوری‌اسلامی‌تاچه‌اندازه‌تونسته‌#عدالت‌برقرارڪنه؟!
    • مهدی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      1 0
      یک مقایسه اجمالی با وضعیتِ حاکم بر رژیم گذشته این واقعیت را آشکار می کند که جامعه در راه رسیدن به آرمان عدالت اجتماعی، به موفقیتهای چشمگیری نائل شده، در عین حال همگان واقفند که هنوز جمهوری اسلامی تا تحقق کامل عدالت در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و قضایی راه درازی در پیش دارد. هر چند آزادیهای اجتماعی و سیاسی، نظم و امنیت، رشد و توسعه هر کدام یک ارزش اند و فقدان هر کدام جامعه را با دشواریهایی روبرو می کند، اما آنچه از سیره پیشوایان دینی به ویژه امیرمؤمنان علی علیه السلام بر می آید آن است که، عدالت در صدر جدول ارزشها جای دارد و هیچ ارزش دیگری به پایِ اهمیت عدالت نمی رسد. جمهوری اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی نیازمند کسانی است که در عرصه برنامه ریزی و اجرا تا بن دندان معتقد باشند که نظام حاکم بر جامعه اسلامی، با نظام حاکم بر جوامع سرمایه داری تفاوت اساسی دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس