کد خبر 1151098
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
گودرز حبیبی: وقت انتقاد از استقلال نیست

پیشکسوت آبی‌پوشان با اشاره به تساوی استقلال برابر پیکان گفت: هنوز راه درازی تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و وقت انتقاد از استقلال و کادر فنی این تیم نیست.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مباحثی که درباره بازی استقلال و پیکان باید مطرح کرد کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه شهر قدس است که باعث شد دو تیم نتوانند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند.

وی افزود: پیکان در روزی  که برای حداقل امتیاز و نباختن به زمین آمده بود با تمام نفرات خود دفاع می‌کرد و در نهایت توانست به آنچه می‌خواست برسد.

تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مصدومیت آرش رضاوند که در خط هافبک دوندگی زیادی دارد و توپ‌گیر است، باعث شد تا در روند این تیم تاثیر بگذارد هر چند داریوش شجاعیان بازیکن توانمندی است.

بیشتر بخوانید:

امیرآبادی: تازه هفته ۴ است چرا هواداران عجله دارند؟

حبیبی تصریح کرد: کسب هفت امتیاز از نظر آماری برای استقلال در چهار بازی بد نیست اما انتظار از این تیم می‌رود بتواند در ادامه مسابقات به برتری برسد تا در کورس مدعیان قهرمانی قرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: هنوز راه درازی تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و وقت انتقاد از استقلال و کادر فنی این تیم نیست. باید از محمود فکری حمایت کرد تا او بتواند روزهای خوبی را برای آبی‌پوشان رقم بزند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خط هافبک استقلال نیاز به تمرینات بیشتر دارد، باید تمرینات اختصاصی برای آنها در نظر گرفته شود تا بتوانند مهاجمان را بهتر در موقعیت گل قرار دهند.

استقلال با تساوی مقابل پیکان با کسب ۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. پیکان هم پنج امتیازی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس