کد خبر 1150864
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
فنونی‌زاده: باید به فکری فرصت داد

پیشکسوت استقلال گفت: در حالی که تنها چهار هفته از لیگ برتر گذشته باید از «محمود فکری» حمایت کرد و به او فرصت داد تا بتواند با تمرکز بیشتری برنامه‌های خود را در استقلال پیاده کند.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی‌زاده اظهار داشت: تساوی در دیدار مقابل پیکان برای استقلال خوب نیست و هواداران انتظار داشتند این تیم برنده از زمین خارج شود.

وی افزود: پیکان با «مهدی تارتار» به یک بازی بسته و دفاعی روی آورده بود و در طول دقایق این مسابقه با اکثر نفرات خود دفاع می‌کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که در استقلال دیده می‌شود نبود یک بازیکن طراح و خلاق در خط هافبک است و باید «محمود فکری» هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

تلفات سنگین استقلال برابر پیکان

فنونی‌زاده تصریح کرد: به طور حتم استقلال به هماهنگی بیشتر نیاز دارد و اگر این هماهنگی تاکتیکی شکل بگیرد شرایط بهتری در ادامه فصل برای آبی‌پوشان رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: در حالی که تنها چهار هفته از لیگ برتر پشت سر گذاشته شده باید از «محمود فکری» حمایت کرد و به او فرصت داد تا بتواند با تمرکز بیشتری برنامه‌های خود را در استقلال پیاده کند. او به خوبی از نقاط ضعف و قوت آبی‌پوشان با خبر است و می‌کوشد در تمرینات آنها را برطرف و تقویت کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید در فاز تهاجمی تمرینات بیشتری را انجام دهد تا بتواند بیشتر صاحب موقعیت گل شود. این تیم مهاجمان خوب و با کیفیتی در اختیار دارد که در صورت فراهم شدن فرصت می‌توانند استفاده لازم را ببرند.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته و در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه شهر قدس مقابل پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان روز دوشنبه (۱۷ آذر) و در هفته پنجم لیگ برتر در تهران میزبان صنعت نفت آبادان هستند که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    اره زمان بدن که بکش زیر توپ رو ادامه بده همون بهتر که نساجی می موند از منصوریان میگیرن میدن مجیدی از مجیدی میگیرن میدن فکری وزارت ورزش سرمربی خارجی با کیفیت رو فراری میده تا مربیان داخلی استقلال رو نابود کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس