ترامپ: از 125 درصد انرژی‌ام برای اثبات تقلب در انتخابات استفاده می‌کنم

منابع مطلع به یک رسانه آمریکایی گفته‌اند دونالد ترامپ در هفته‌های باقی‌مانده در کاخ سفید تنظیم سیاست‌ها در قبال ایران را به مشاورانش سپرده است.

به گزارش مشرق، یک رسانه آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به مشاوران ارشدش مجوز داده از هر فرصتی برای زدن ضربه به ایران استفاده کنند، اما احتیاط کنند که این تقابل‌جویی به ایجاد جنگ تمام‌عیار منجر نشود.

روزنامه دیلی‌بیست نوشته در حالی که تنها ۷ هفته به حضور ترامپ در کاخ سفید باقی مانده او به مشاوران ارشدش برای اعمال فشارهای شدید به ایران چراغ سبز نشان داده است. او البته از آنها خواسته احتیاط کنند سیاست‌های تقابل‌جویانه علیه ایران به گونه‌ای نباشد که به ایجاد جنگ‌تمام عیار قبل از مراسم تحلیف «جو بایدن» منجر شود. 

چند مقام مطلع به این روزنامه گفته‌اند ترامپ در هفته‌های پایانی، از لحاظ نظارت بر سیاست‌ها در قبال ایران منفعلانه‌تر عمل کرده است. یک مقام کاخ سفید گفت که ترامپ خودش را تقریباً از این موضوع اصلی سیاست خارجی کنار نگاه داشته‌ و انرژی‌اش را صرف تلاش‌های حقوقی برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری کرده است. 

به نوشته این روزنامه، دونالد ترامپ به برخی از مشاورانش، به خصوص «مایک پامپئو» مجوز داده در هفته‌های باقی‌مانده به هر طریقی که مایل است ایران را تحت فشار قرار داده و تنبیه کند. 

دو مقام ارشد آمریکایی گفتند: «تنها خواسته ترامپ این است که این اقدامات خطر آغاز جنگ جهانی سوم را به دنبال نداشته باشند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس