به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: مدال شهید فخری زاده ربطی به برجام ندارد. اگر دارد باید مدال رئیس وقت ایشان(سردار دهقان) نیز بابت برجام باشد. مدال وزیر دفاع وقت و معاونش به خاطر اقدامات موثری بود که باعث شد ایران سر میز مذاکره دست پر تری داشته باشد.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حسن ازساوجبلاغ IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    14 0
    اگرادعای مدعیان ومنتشرکنندگان خبردریافت مدال شهیدفخری زاده ازرئیس جمهور بابت برجام دروغ باشد،یعنی مصادره کردن این شهیدوالامقام درراستای منافع سیاسی یک گروه خاص آنهم بطرزکاملا ناجوانمردانه وزمانی که دست آن شهید ازجهان کوتاه بوده وقابلیت ارائه اصل ماجرا را ندارد. دروغگویان دراین ماجرا را باید به اتهام جعل اخباروفراربه جلوازطریق پایمال کردن خون شهید،به اشدمجازات محکوم وحکم صادره بسرعت اجراگردد تاکسی بعدازاین جرات نکند خون شهدای والامقامی چون دکترمحسن فخری زاده را مایه دفاع ازطرحهای مفتضحانه وزیانبارخودقراردهند.
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      2 30
      متاسفم که چشم دیدن دولت رو ندارید پس برای چی انتخابات برگزار میکنیم
    • US ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      4 0
      دولت نفوذی و خائن لیاقت هیچ ترحمی ندارد
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      1 0
      برجام مگه هسته ای نبود؟دولت که از اول ارتباط شهیدفخری زاده باهسته ای رو انکار میکرد،چی شد که یکدفعه تغییرموضع داد؟! انتخابات برگزارمیکنیم که دولت عادل ودرستی داشته باشیم والبته باهیچ کس عقداخوت نبستیم،ای کاش مردم در2انتخابات قبل درست عمل میکردند،تا الان صدای جیغ بنفش خیلی از حامیان دولت اینقدر بلندنباشه... ! حقیقت این عکس ومدال نیز قطعا با آنچه که مد نظردولت است تفاوت دارد وتوصیه میکنم سخنان شهید که در برنامه پرونده ویژه از شبکه3سیما برای اولین بارپخش شد رابشنوید!
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      2 0
      بعد از هفت سال از گند زدن دولت به همه کشور. حماقت محض است که باز هم به او دخیل ببندی
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      1 0
      دروغگویی و انداختن تقصیر بگردن دیگران و فریب دادن مردم با وعده های دروغ تمام شدن تحریم ها بعد از برجام از روشهای افساد طلبان برای رای جمع کردن و در دست گرفتن قدرت است. در عمل، برجامیون برای خدمت بدشمن و ضربه زدن به نظام اقتصاد کشور را نابود کردند و اصرار بر اجرای FATF و تداوم اجرای تعهدات برجام خسارت بار دارند.
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      1 0
      ساده لوحی برای دفاع کورکورانه از عملکرد ضعیف هم حدی دارد، عملکرد ضعیف دولت در مقابله با کرونا و ایجاد افزایش فشار بر کادر درمانی و بالا بردن ابتلا و فوت با اجرای طرح ترافیک، و لطمه به اقتصاد کشور و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم و افزایش تحریم ها بعد از برجام و عملکرد های غلط در کاهش ارزش پول ملی ، قابل دفاع نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس