جشنواره عمار

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوانی از مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در یازدهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.

به گزارش مشرق،دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوانی از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در یازدهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.

«عدالت رسانه‌ای» و«قهرمانان فراموش شده» در کنار توجه به نمادها و نشانه‌های جشنواره عمار همانند اکران مردمی، فیلم‌ها، مشارکت مردمی، جبهه فرهنگی و...، مواردی است که بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، ضروری است در طراحی پوستر مدنظر قرار گیرد. در همین راستا، مرور پوسترهای ادوار گذشته جشنواره به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

بنابرین گزارش، علاقمندان می‌توانند بدون وجود محدودیت در تعداد پوستر، آثار خود را تا 25آذر ماه به ایمیل Ammafilmfest@gmail.com یا شناسه @ammarfilm1389 در پیام‌رسان ایتا، بله و تلگرام ارسال کنند. بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، به ۳ اثر برگزیده، هدایایی نفیس اهدا می‌شود.

 یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «معرفی سوژه»، «فراخوان اکران مردمی» و «فراخوان‌های مردمی» برگزار می‌شود.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره»، آثار دریافتی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم ما، فیلم‌نامه و نقد،مقاله و پژوهش‌های سینمایی در موضوعات «رویای ایرانی»، «پایش و پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه ۸۸» به رقابت می‌پردازند.

یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار همانند سال‌های گذشته، دی ماه برگزار می‌شود.

* پیام موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در پی ترور دانشمند هسته‌ای 

موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در ترور ناجوانمردانه به دست دشمنان ایران اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری و همکاران و شاگردان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته است.

در این پیام آمده است: شهید فخری زاده زندگی خود را وقف پیشرفت و توان‌افزایی علمی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و فناوری کرده است. بی شک پیشرفتهای شگرف علمی و فناورانه ایران و رسیدن دانشمندان ایرانی به قله های علم و دانش مدیون حضور و مدیریت دانشمندانی چون شهید فخری زاده بوده است و این موضوع کینه و دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را به اوج رسانده است.

از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت روزافزون و پیشرفت و تعالی مسالت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس