کد خبر 1150284
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
نوازی: بدشانس بودیم/در تمام مسابقات از داوری لطمه خوردیم

مربی شهرخودرو مشهد با انتقاد از عملکرد داور دیدار پرسپولیس گفت: داور یک پنالتی مسلم به سود ما نگرفت و اگر قرار باشد در هر مسابقه اینگونه از داوری لطمه بخوریم باید خداحافظی کنیم.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو مشهد که در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: امروز فوتبال خوبی بازی کردیم اما یک مقدار بدشانسی آوردیم و پرسپولیس با استفاده از اشتباهات خودمان به گل رسید.

مربی شهرخودرو افزود: تیم جوانی داریم و به بازیکنان جوان خود اعتماد و اعتقاد کامل داشته و معتقدیم در ادامه لیگ می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

یحیی به تیم و شاگرد سابقش رحم نکرد/ برد پرسپولیس بازهم بدون گلزنی مهاجمان

نوازی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: فیلم و عکس مسابقه امروز را دیدم و متاسفانه داور یک پنالتی مسلم به سود ما نگرفت.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد در هر مسابقه داوران اینگونه به ضرر تیم ما اشتباه کنند باید حداخافظی کرده و تیم را تعطیل کنیم و از لیگ کنار برویم.

مربی شهرخودرو گفت: در صحنه‌ای که سرلک تکل زد، داور باید صددرصد او را اخراج می‌کرد اما در سه مسابقه قبلی نیز به اذعان تمام کارشناسان از داوری لطمه خوردیم و به ضرر ما پنالتی گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    10 3
    عزیزم از داوری ضربه نخوردی از عملکرد فنی ضعیفتون ضربه خوردی
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      1 1
      راست میگه، تقصیر تاکتیک تیم شما بود که سرلک اخراج نشد
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    7 4
    مربیان استقلالی جز فرافکنی و هوچی بازی و افترا و دروغ هنری ندارند
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      2 1
      راست میگی، ببین چقدر داوری به نفع تیم ملی وزیره که مظفری زاده‌تون هم نمیتونست بگه پنالتی تیم برابر نفت مسجد سلیمان درست بود وگفت اصلا خطایی نبود..
  • مصطفی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 2
    تو باختی بدم باختی فقط بزار بروووو
  • میثم IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 1
    خوبه خدا رو شکر موقعیت گل نداشتن وگرنه این اقای هوچی گر واسه ما بس بود..بنده خدا، اگه رم۱انی اون توپ ها رو گل می کرد که الان شش تایید بودین ،خدایی خیلی رو دارین خیلی
  • mojtaba SE ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 0
    شرم اور یک مربی (هر تیم که باشه)هیچ احترامی برای فدراسیون و کارشناس داوری ان قائل نیست....اینها اول انارشیست هستند دوم مربی ..بدید گاپ ققههرمانی رو به اقای نوازی تا ما از شادی احمقانه این جناب شاید کمی خنده مان دراد و تا از خلق شروع نکرده تا خودش رو قایم کنه و فکر کنه بچه باهوشست!!پاینده ابر قدرت ایران
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    چون قراره لنگ بره فینال اسیا بابا مسعود به همه داوران گوشزد کرده که بازیکنان سوگلی رو اخراج نکنن و تو محوطه جریمه هم هر اتفاقی افتاد براشون پنالتی بگیرن که با روحیه مضاعف برن فینال اسیا - حالا چند تا تیم متضرر بشن فدای سر تیم لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس