وقتی سلطانی‌فر طاقت بیکاری رفقایش را ندارد/ یک باشگاه پرسپولیس و یک رسول‌پناه!

با گذشت 40 روز از زمانی که اولین فیلم از حرفهای عجیب و زشت مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس و استعفایش از این سمت او همچنان مهمترین تصمیم گیرنده در این مجموعه است!

به گزارش مشرق، در حالی که حدود 40 روز از باز شدن پرونده اتفاقاتی که اول آبان ماه سال جاری در حوزه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رخ داد گذشته، رفته رفته به سمت و سویی می رویم که هتاکی دندانپزشکی که مدتی مدیریت عامل باشگاه بزرگ پرسپولیس با میلیونها طرفدار را در دست داشت، از خاطره ها پاک شود! توهین روشن و واضحی که به مردم مازندران کرد و اتهاماتی که به سرمربی مازندرانی تیم پرسپولیس بست باعث دلخوری مردمان خوب استان مازندران و البته هواداران پرسپولیس شد.

اتفاقات تلخ و باور نکردنی که موجب شد در نهایت این مدیر با عذرخواهی از مازندرانی ها و سری پایین انداخته عطای کار در اتاق ریاست باشگاه پرسپولیس را به لقایش بخشیده و از مدیرعاملی کنار برود اما به نظر می رسد او همچنان تاب جدایی از این مجموعه را ندارد.با وجودی که بیش از یک ماه از این ماجرا و استعفای مهدی رسول پناه از سمت مدیرعاملی اش می گذرد ولی او همچنان یکی از تصمیم گیرنده گان حوزه مدیریتی باشگاه پرسپولیس است. او که ضمن مدیرعاملی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم بود در همان هیات مدیره رییس بود و جالب تر اینکه او همچنان به عنوان عضو هیدت مدیره باشگاه مشغول به کار است.

شاید رییس مجمع باشگاه پرسپولیس که از قبل هم گفته می شد روابطی فراورزشی با مهدی رسول پناه دارد یادش رفته در این باره هم تصمیمی بگیرد که خوشایند مردمان مازندران یا هواداران پرسپولیس باشد. هوادارانی که همچنان بابت توهین های مدیرعامل باشگاه شان، از سوی طرفداران استقلال مورد سرزنش هستند و دیگر دوست ندارند حتی اسم این فرد را بشنوند ولی باید حضور این فرد را همچنان در هیات مدیره باشگاه محبوبشان را تحمل کنند. مدیری که در همان ویدیوها به هواداران باشگاهش هم توهین کرده بود.

بیشتر بخوانید:

تلاش هیات مدیره پرسپولیس برای مخفی ماندن

البته این برای اولین بار نیست که در حوزه مدیران زیردست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. زمانی که احمد سعادتمند در زمستان 1397 به عضویت و ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال درآمد هم شاهد چنین پدیده بینظیری بودیم. وقتی که در اردیبهشت سال 1398 سعادتمند از سمت عضویت در هیات مدیره استعفا کرد ولی همچنان رییس همان هیات بود.ظاهرا عزمی برای کنار گذاشتن دوستان و رفقای صمیمی وزیر وجود ندارد! چرا که مدتی پس از کناره گیری کامل احمد سعادتمند از باشگاه استقلال او این بار با اختیارات بیشتر و مدیریت عامل همان باشگاه به استقلال برگشت و کار را در دست گرفت! اینکه وزیر وقتی فردی را به سمتی منصوب می کند دیگر تاب دیدن بیکاری اش را ندارد و اغلب پستی بهتر یا در همان حدود را به دوستانش تفویض می کند.

موضوع امروز باشگاه پرسپولیس را پیش از این درباره ایرج عرب هم تجربه کرده بودیم. ایرج عرب به محض کنار رفتن از ریاست بر باشگاه پرسپولیس به ریاست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد و در باشگاه استقلال هم وقتی امیرحسین فتحی به زور رسانه ها و هواداران راضی شد دست از مدیرعاملی باشگاه استقلال بکشد و به سختی کنار برود بلافاصله پس از چند روز به ریاست مجموعه ورزشی انقلاب که ویترین همه مجموعه های ورزشی در ایران و پایتخت کشور است منصوب شد تا خانه نشینی آزارش ندهد.

البته کناره گیری های قبلی مانند سعادتمند، عرب و فتحی همراه با توهین به هواداران، فاش کردن اقدامات سرمربی تیم و توهین به بخشی از مردم ایران نبود ولی آنچه این بار درباره مهدی رسول پناه رخ داده برگی تازه از اتفاقات غیرمعمول در پرونده قطور مسعود سلطانی فر است که البته هنوز باید با تعجب پرسید که چرا دستگاه های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور کمترین واکنشی به این اتفاقات مسلسل وار ندارند و این فرد هنوز در هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم گیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Saeed IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    عجبا. چطور تاموقعی که این اوضاع فقط برای استقلال بودهیچ حرف وسخنی وانتقادی ازسمت شما و... جایی درج نمیشدحالا که اونور همین داستان پیش اومده همه صداتون دراومده؟
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 0
    هر کسی کسی دارد.... بیچاره مردم بیکس ! .....و لاتسرفوا !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس