NPT پروتکل الحاقی

بوشهر - نماینده دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که تحریم‌ها علیه ایران لغو نشود اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می‌کنیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: مشکل اصلی دشمن با ما این است که نمی‌خواهند پیشرفت کنیم و در هر حوزه‌ای که به پیشرفت می‌رسیم، روی آن دست می‌گذارند.

وی ادامه داد: در حوزه‌هایی همچون هسته‌ای، موشکی، فناوری و… با دستیابی به پیشرفت‌های مناسب، دشمنان برای توقف ما تلاش کردند. دشمن می‌داند که پیشرفت ما در این حوزه‌ها باعث می‌شود تا رقیبی برای آنها باشیم.

بیشتر بخوانید:

یک نقشه با چهار ضلع: تحریم و توافق، تحریف و ترور

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده تصریح کرد: این ترور نشان دهنده شکست عاملان و آمران این ترور است.

رضایی اضافه کرد: دشمن در این مقطع دید که تحریم، فشار، تهدید و دیگر برنامه‌ها و دسیسه‌های آنها بر علیه ملت ایران جواب نداده است و اقدام به یک ترور کور و در خیابان که دوره آن گذشته است، کردند چرا که دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند.

ببینید:

فیلم/ "شهید فخری‌زاده" قهرمان بی‌اثرکردن تحریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر تحریم و فشار و تهدیدهای دشمنان اهداف آنها را تأمین کرده بود، امروز با ترور افرادی همچون شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده روبرو نبودیم.

این ترور نشان داد که راه و مسیر را درست رفته‌ایم

وی با بیان اینکه این ترور نشان داد که راه و مسیر را درست رفته‌ایم، خاطرنشان کرد: ترور شخصیت‌های علمی نشان می‌دهد که اقدامات علمی آنها و پیشرفت‌ها لرزه بر اندام آنها انداخته است و ما توانسته‌ایم به اهداف خود در این عرصه برسیم.

رضایی با بیان اینکه این ترورها اهداف عاملان و آمران را تأمین نخواهد کرد افزود: با ترور نمی‌توانند مانع از حرکت ایران اسلامی شوند. با ترور شهید سلیمانی مقاومت متوقف نشد و با شهادت شهید طهرانی مقدم از پیشرفت‌های موشکی دست برنداشتیم و با شهادت دکتر فخری مقدم هم پیشرفت‌های علمی، هسته‌ای و دفاعی ما متوقف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در مقابل این حوادث منفعل نخواهیم بود، تاکید کرد: همانطور که با هواپیمای آمریکایی برخورد کردیم، عین‌الاسد را بمباران کردیم و نظامیان آمریکایی را در خلیج فارس به زانو درآوردیم، در مقابل این حوادث هم نه تنها عقب‌نشینی نخواهیم کرد و از خون شهدای خود کوتاه نمی‌آییم.

پاسخ ما به این ترور باید راهبری باشد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهای خون شهید سلیمانی اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه است، گفت: خون‌بهای ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ ما به این ترور باید راهبری باشد، ادامه داد: پاسخ ایران به این ترور عجولانه، مقطعی و شتاب‌زده نخواهد بود. دشمن راجع به ما اشتباه می‌کند. باید پاسخ حداکثری و پشیمان‌کننده به دشمن بدهیم.

رضایی اضافه کرد: در کمیسیون امنیت ملی مجلس همه ۹ ماده طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به تصویب رسیده و همین هفته در مجلس نیز مطرح و انشاالله تصویب خواهد شد.

با ترور منفعل نمی‌شویم

وی تاکید کرد: دشمنان نباید خیال کنند که با ترور منفعل می‌شویم و این مسائل موجب عقب‌نشینی ما می‌شود. برنامه‌ریزی برای احیای پیشرفت‌های هسته‌ای صورت گرفته تا در غنی‌سازی به ۲۰ درصد برسیم، ماشین‌های جدید راه‌اندازی شوند و راکتور ۴۰ مگاواتی آب سنگین اراک احیا شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ریزی برای خاتمه کامل اجرای پروتکل الحاقی خبر داد و اظهار داشت: نه تنها راه شهید فخری‌زاده را کنار نخواهیم گذاشت بلکه راه این شهید را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بازرسی‌های آژانس انرژی اتمی از ایران انجام می‌شود تصریح کرد: این بازدیدها و امتیاز دادن‌ها قرار بود منجر به بهبود معیشت مردم شود اما نه تنها وضعیت زندگی مردم بهتر نشد بلکه جلوی پیشرفت ایران را در این حوزه‌ها گرفته است.

دو ماه به ۱+۴ فرصت داده‌ایم

رضایی خاطرنشان کرد: اینکه فقط غرب سوال کند و ما جواب دهیم اصلاً صحیح نیست بلکه اتفاقاً آنها باید پاسخ دهند که چرا این حادثه اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: دو ماه به ۱+۴ زمان داده‌ایم که وضعیت فروش نفت و عملیات بانکی ما به روال عادی و خارج از تحریم برگردد و در صورتی که برنگشت، اولین اقدام ایران خروج از پروتکل الحاقی خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    82 10
    اعتماد به دشمن حماقت محض است بنا نیست که آنها تحریمی بر دارند آنها می خواهند یکی یکی موالفهای قدرت مابه اسم مزاکره آزمون بگیرند کسانی در داخل دم از مزکره میزنند یا نادانند یا خائنند
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      54 2
      پاسخ حداکثری و پشیمان‌کننده به دشمن
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      37 0
      تعهدات داوطلبانه یه کار احمقانه بوده،چند سال داره میگذره کدوم تحریم برداشته شده،بس کنید این مسخره بازیو،چشم در برابر چشم
    • ارشاد IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      8 37
      احسنت خوبه . ولی با خزانه خالی کشور و مردم گرفتار و درمانده چه میکنید ؟
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      15 12
      مردم اگر نگران وضع معیشت شان و خزانه کشور هستند سال ۱۴۰۰ حدود ۸ ماه دیگر به کاندیدای بابرنامه، اصلح و دلسوز رای می دهند نه تکرار فتنه‌گران و هوچی گری سلبریتی های بیسواد گرین کارتی
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      تو هم حتما کاسب تحریم هستی و دلواپس منافعت.اگر نه اکثریت مردم جور دیگری فکر می کنند
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    44 5
    خیلی زحمت نکشید تحریم را لغو نکنند باید از برجام در آیید و کل بازرسان هم بیرون کنید و در صورت لازم از npt خارج شوید پروتل الحاقی و لغو تحریم ترازویی است که یک کفه ان یک گرم بار دارد و کفه دیگر ده هزار گرم توازن را باید برگردانیم
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    49 1
    شما اشتباه کردید که باز هم زمان دادید مگه کم زمان داشتن تا کی قراره مملکت الاف و منتظر خارج بذارید زودتر بازرسان جاسوس آژانس رو اخراج کنید اجرای پروتکل ها رو لغو کنید مجلس باید انقلابی عمل کند
    • UA ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      17 0
      انقلابی تر
    • مجتبی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 0
      همین بازرسان جاسوس هستند که دارن از پشت خنجر میزنن ومشتی وطن فروش بی ناموس هر چه زودتر با لگد بیرونشان کنید این روباه صفتان
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    42 5
    چرا دست دست میکنید ،هرچه سریع تر باید از ان پی تی خارج بشیم ،امریکا و اروپا به شدت ضعیف شدند و هیچ عکس العملی نمیتونن نشون بدن.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    18 6
    احسنت
  • مسعود IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    15 3
    بنظرم بجای کلمه خروج از پروتکل میبایست واژه تعلیق استفاده شود تا جلوی سوء استفاده های طرف غربی گرفته شود و توپ در زمین آنها باشد تا تصمیم عاقلانه ای بگیرند.
  • مهدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    26 2
    این حرف حسابه ماکه همه جوره تحریم و زیر فشارخارجی وعوامل داخلی هستیم پس چراباید به کسی باج بدهیم به قول قدیمیایا رومی روم یا زنگی زنگ...!
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    22 1
    دست بردارید از این کارهای نمایشی خدایی مرگ یک بار شیون یک بار
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    20 0
    دولت با بد عهدی اروپا وامریکا هیچ‌کار مثبتی انجام نداده
  • امیر IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    22 1
    پس چرا متوقف نمی کنید
  • 22 IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    19 0
    چرا درمیدان سلطه جویان جهانی بازی باخت باخت انجام می دهیم موشک است بمب اتم را هم بسازید دیگه این نوچه ها ی سگ صفت کفتار مانند ها ی داخلی وخارجی داندان طمع را از منابع نفت داخلی کشور مان بردارنندو امیدشان به کابوس مرگ همراه شود
  • مرصاد IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    25 0
    انقدر وعده ندهید و فعل آینده بکار نبرید ! عمل کنید عمل !!
  • CA ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    21 2
    قرار هست انتقام خون شهید گرفته شود نه اینکه معاهده الحاقی به تحریم گره زده شود. هر عمل تروریستی بایستی با چندین ضربه پاسخ داده شود که یکی همین خارج شدن از معاهده الحاقی هست و البته توسعه چرخه تولید سوخت اتمی و رادیو داروها و همچنین آزمایشات تحقیقاتی هر کی خوشش نمیاد جمع کنه بره.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    21 0
    تعهدات یک جانبه ایران باید خیلی زودتر از این کنار گذاشته میشد، تحریم های اقتصادی و ترور دانشمندان و بزرگان ایران نتیجه همین سکوت و منفعل بودن ها بوده .. وقت پاسخ ایران رسیده ... بیاری یزدان ..
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    24 1
    بازدارندگی هسته ای داشتیم تروریستهای کراوات زده جرات ترور سردار سلیمانی و دانشمندان هسته ای رو پیدا نمی کردن.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    21 0
    غربیها اگر بدانند خیانت و پیمان شکنی اونها بی جواب می مونه به جنایتهاشون علیه ملت ایران ادامه میدن.
  • رضا IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    18 0
    اتاق فکر نخست وزیر اسراییل و محل سرویس اطلاعاتی ان مورد هدف قرار گیرد . تا درس عبرتی باشد برای نوکران داخلی انان . همه با هم به پیش
  • منگلیان IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    17 1
    کاش که حالا این قدرت را داریم، عربستان سعودی رو یه تهدید جدی می‌کردند که اگه بزودی یمن رو تخلیه نکنید منابع حیاتی شما رو موشک باران میکنیم، یعنی به ندای برادر مسلمان خود پاسخ یاری می‌دهیم، به جرت میشه قسم خورد که اگه چنین تهدیدی ببینند فوری یمن رو تخلیه و جنگ رو متوقف میکنن
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      13 1
      ایران نباید بصورت مستقیم به یک کشور هر چند کوچک مانند عربستان حمله نظامی کند تبعات خوبی در سطح جهان نخواهد داشت، بهترین گزینه حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت یمن هست تا ضربات سنگین و هزینه های سنگین به عربستان وارد کنند، رزمندگان جبهه مقاومت یمن اگر حمایت و پشتبانی کافی از ایران بگیرند برای سعودی ها و کشور کوچکی چون عربستان کافی است ..
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    19 0
    اینو هرار بار گرفتید-تا لعو نکنید اونها تحریمی را لعو نمیکنند-یک لغو مساوی یک لغو تحریم مثل سیاست معاوضه گروگان
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    17 0
    باز هم زمان دادید بهشون ؟؟ حقا که عبرت نگرفتید
  • امیر حسام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    15 0
    شهید فخری زاده مایه ی فخر ایران شدی .
  • علی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    13 0
    اقامون میفرمایند به دشمن اعتماد نکنید. کو گوش شنوا. ول بل. از قدیم گفتن دشمن دشمن. به چی دلتون خوش کردید. امدن گفتن شما همه سایت هستی بتون بریزید چون خیلی زحمت کشید. بد ما هیچ چیز بهتون نمیدیم. بد میان بهترین نفرهای مارو میکشن بد میکن خیشتنداری کنید. دارو به ما نمیدن. پس سوال این که به ما چی میدن این نامردها که ما گوش کنیم. خوب برید دور بزنید. هی دور بزنید بد بیاید بگید اقا حق با شماست. عیب ندار اشتبا شما یک سری. چی میخواید باز میرید چقدر اشتبا. این جواب بدید
  • مجتبی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    16 0
    اگر همینجوری پیش برید عالیه بزودی باز هم از دانشمندان مون ترور میکنند باریکلا ببینم تا آخر سال میتونن همه رو ترور کنند واقعا که خیلی بیعرضه شدم ما ایرانیا که یک مشت آدم مسخره هم تحریممون میکنم همه جوره هم دارن همه چیز رو آزمون میگیرن دستتون درد نکنه دولت واقعا بارکلا
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    19 0
    بنظرم باید با لغو اجازه به بازرسان آژانس و خروج از npt ازاروپاییها وآمریکاییها زهرچشم وباج گرفت،،،این یعنی انتقام..ــوقتی که تحریمیم چراباید باج بدهیم؟؟؟
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    14 1
    این حرف درست نیست... باید بجایش بگویبد: پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم و اگر تحریم ها حذف نشدند عضویت در NPT را تعلیق میکنیم.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 1
    دیمونا و دیگر هیچ
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    13 0
    ای بابا، مگه قرار نبود بخاطر ترور محسن فخری زاده اولین انتقام خروج از پروتکل الحاقی باشه؟
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    12 0
    بسه دیگه برای چی وقت کشی میکنید آنچه تصویب شده اجرا کنیید اینقدر ترسو نباشید. والله آبرویمان رفت. خجالت میکشیم به این دولت دل نبندید اگه نماینده هستید قسمی که خوردید اجرا کنید
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    13 0
    چرا هیچ حرکتی نمی کنید این همه موشک این همه شعار به والله رگ غیرتمون ترکیداون ازسردارمون که راحت شهیدش کردند این هم ازدانشمندمون وبدون هیچ واهمه ای میگن ماکشتیم اگرمردمیدان.. هست بسم الله...منکه دق کردم
  • DE ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    11 1
    تحریم‌ها لغو نشود اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می‌کنیم/ خسته نباشید از اول مشخص بود برای رای آوردن غربگدایان چندتا تحریم لغو میشه چه بخواهید چه نخواهید .مهم اینه که باز بعد از انتخابات ۱۴۰۰ باز تحریم پشت تحریم چون منتظر برجامهای بعدی موشکی وحذف استقلال و عزت ایران هستند
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    تا کی روی خوش به دشمنان ایران
    • سلطان مولوی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      2 0
      شما نمایندگان محترم را به خون همین شهید عزیز قسم میدهم دست دست نکنید از ان پی تی خیلی سریع خارج شوید‌.غصه میخورم که جای شهید همتها ،متوسلیانها،خرازیها،فهمیده ها،باکریها و......خالی است تامیدیدید که با دشمن چکار باید کرد.
  • پارسا IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    7 0
    با سلام بهترین کار با توجه راه های تجربه شده بی حاصل ، خروج از برجام و همه تعهدات بین المللی مرتبط با فعالیت هسته ای و حتی غیر هسته می باشد. دنیا فقط زبان زور را می فهمد لذا اقدام به خروج و اخراج همه بازرسان و افراد مضر در دیگر حوزه ها و بستن دروازه کشور بر روی آنان قطعا باعث زانو زدن زور گویان خواهد شد. خطای محض است که عده ای مصلحت اندیش می گویند به صلاح نیست فلان کار و بهمان کار خب اگر پس از پیچاندن گوش قلدرها دردشان آمد و منطقشان عوض شد ما هم منطقمان را عوض می کنیم اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم هم فشار و تحریم و معیشت سخت را تحمل کنندوهم قلدری و بزن در رویی این قدرتهای احمق به ظاهر متمدن را منصفانه نیست. ایران که تاریخش سراسر جوانمردی است تعدی بی مورد در ذاتش نیست آنه هم خوب میدانند لیکن نجابت ما آنها را پر رو کرده. خلاصه جواب کلوخ سنگ است. از ما گفتن بود.
  • حسین IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    5 2
    حضرت عباسی اینهمه مماشات واسه چیه .خفت و خواری دیگه بسه یا رومی روم یا زنگی زنگی.وای اگر امامم حکم جهادم دهد
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 1
    خدایاخودت به دادمان برس این دفعه نان خشک هم ازسفره مردم حذف میشه خدالعنت کنداسراییل یهودی واسراییل داخلی این وسط مردم بازم اسیب میبینن
  • مهدی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    هرچه کوتاه بیاییم بیشتر تو سرمون میزنن سگ زرد برادر شغال است چرا به این سگها باج بدییم
  • US ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    شهدایی در حد سردار سلیمانی، تهرانی مقدم و فخری زاده، ...کافی نیست تا بساط سازمان جاسوسی بین الملی هسته ای را از کشور جمع کنید و معطل رفع تحریم هستید؟ بی غیرتی تا کی و کجا؟
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    5 0
    با ترور این شهید، همین حالا فرصت دارید در NPT بازنگری کنید؛ تحریم هرگز تغییر نخواهد کرد این رو مطمئن هستم حداقل نه به اختیار خودشون، فقط به اجبار حاضرند تغییری رو بپذیرند. شما همین حالا فرصت دارید سبد امتیازات خودتون رو پر کنید.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    دوباره باید این مردم منتظر باشم. بهتر بود خارج می شدین بعد اگه تحریم برداشته می شد بر می گشتیم.
  • جواد IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    5 0
    دو ماه یعنی تا روی کار آمدن بایدن ، باز که همون شد یعنی امید به بایدن واقعا براتون متاسفم .زنبور بی عسل
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    آمریکا واسراییل مرزآبی وخاکی وآسمانی با ما ندارند .اولین اقدام در خصوص ترورشهید فخری زاده گرفتن غرامت سنگین ازکشوری است که تروریستها از مرزشان عبورکرده اند.دومین اقدام اخطار سریع وقاطع به کشورهای همسایه بابت دراختیار نگذاشتن مرزهای خود ودرصورت تکرار مورد هدف قرارگرفتن آنها.سومین اقدام تنبیه کسانی که دراین ترور ناجوانمردانه نقش داشته اند درزمان ومکان مناسب است.
  • محمود IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    باید تعلیق کامل کرد تا اسرائیل نگوید جهان باید از اسرائیل بخاطر تروریست بودن تشکر کند
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    خوب مهم عمل است نه حرف زدن
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    متن را اگر کمی تغیر دهید شاید معقول تر باشد. ب این معنی که تا پایان هفته از پروتکل الحاقی و بازرسان آژانس خارج شوید ولی چنانچه تا دو ماه دیگر تحریم ها لغو شدند شما هم برگشت را بپذیرید.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    دلت خوشه؟؟ فکر میکنی دولت مصوبه مجلس را اجرا میکنه؟؟؟
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      1 0
      کدوم دولت ، کو ، کجاست
  • سید حبیب IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    5 0
    وای بر شما نماینده های که هنوز نمی‌فهمید این گونه تصمیم رو موقعی که آمریکا ازبرجام خارج شد و اروپا بدعهدی کرد باید گرفته میشد نه الان در ضمن مگه چند وقت پیش یه همچین طرحی تصویب نکردید؟ الان که برترین دانشمندمون رو ترور کردن باید بدون هیچ تعلل بطور کامل بازرسان آژانس رو از کشور خارج کنیم و سریع از NPT خارج بشیم و تمامی محدودیت ها رو لغو و هسته ای رو بدون محدودیت پیش ببریم
    • سلطان مولوی IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      3 0
      درود بر شرف شما
    • منتقد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      2 1
      خوبه ولی فکر کردی اگه تاسیسات هسته ای را هدف قرار بدهند چه باید کردجو گیر شدید
  • محمد GB ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    به جای حرف وحدیث عملگرا باشید اینهمه پول حیف ومیل شده لااقل صد تا ماشین درجه یک شاسی بلند کاملا ضد گلوله وارد کنید تا بدخواهان به این راحتی دانشمندان و افراد به دربخورمان را ازما نگیرن تک تک دانشمندان ومسئولان هسته ای ودفاعی وموشکیمان برایمان ارزشمند هستن بالاترین بهترین ماشینهای ضد گلوله خانه های امن برایشان محیا کنید ماشینهای عزیزانمان باید از ماشین ترامپ وپوتین با امنیت تر باشه
  • حسنلو IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    تا کی انفعال تا کی اعتماد بی جا به دشمنان این ملت بیدار شوید
  • نادر IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    5 0
    سریعا انتقام بگیرید
  • رامین IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    بنظرم اینها همه حرفه. اصلا شک نکنید دولت مصوبات مجلس را اصلا حساب نمیکنه. پس بیخود بحث و نظر ندید.
  • مصطفی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 0
    وقتی سازمانهای بین المللی و مدافع به ظاهر حقوق بشر دوگانه عمل میکنن... وقتی اتحادیه اروپا یه پیام خشک و خالی برای محکومیت ترور نمیده.. ولی اعدام یه شخص صددرصد خاطی رو تو بوق و کرنا میکنه.. وقتی دنیا دنیای زورگویی و تحریم و قلدریه.... اصلا چرا بمب اتم نسازیم... چرا اونو علنی نکنیم.... چرا از حقمون دفاع نکنیم.... چرا اونها ساختن و دارند و استفاده هم کردن.... چرا... چرا..
  • علی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 0
    فقط بمب هستی درست کنیم مثل کره شمالی و امریکا را تعدید بعد میبینیم چقدر از ایران هساب میبر کشورهای دیکر
  • IR IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    زنده باد ..
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    شعار بس عمل کنید دیگه به استخونمون رسیدباید از پرتکل الحاقی خارج شویم
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    باید قوی شد باید قوی شد نباید به اروپا و آمریکا توجه کرد باید نیروهای مسلح را قویتر کرد کل دنیا از ایران وحشت دارن هیچ .کجای دنیا شجاعت ملت ایران را ندارن .ایران میتواند در برابر کل دنیا بایستاد و تبدیل به یک ابرقدرت جهانی شود ایران شیر است از شغال ها و کفتار ها نمیترسد
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    این که نمی خواست شمابگویید ۲ ماه فرصت می دهیم بایدن خودش گفته به برجام بر می گردم وتحریم ها لغو می کنم اگر صادق هستید ونمی ترسید انتقام بگیرید تا دل مردم وخانواده شهدا شاد شود نه اینکه احساس ضعف کنید ومثل دولت وحشت کنید والله اگر این دفعه نزدید می زنند بد هم می زنند چون این دشمن چموش حیله گر و نامرد هست خود دانید ارما گفتن بود
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    وقتی دولت مرعوب وغربگرا بی عرضه اعلام کرده بود به هیچ وجه از برجام خارج نمیشویم یعنی چه آیا گرادادن به دشمن نیست
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    شما میخواهید به کسانی اعتماد کنید که انسانیت و اخلاق سرشون نمیشه ما باید هم موشک قاره پیما هم اتم هم هسته ای داشته باشیم خدا پشت پناهتان
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    راه اصل ترامپ باید کشته شود به هر شکل ممکن
  • حسين DE ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    دو صد گفته چو نيم كردار نيست.
  • شیطان بزرگ IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سیب زمینی ها! از فرداست که با این شل کردنتون،یهودیا مثل قوم تاتار و مغول به ایران هجوم بیارن،همون جور که الان حمله کردن و صدها برابر بدتر از اون. امضا: شیطان بزرگ
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    این غربیها فقط به دنبال وقت کشی وتسلیم ایران درمقابل خواسته های ناحقندچراکه هردفعه بهانه و تحریم و درآخربه دنبال استفاده ازبندماشه دربرجامند.دیگرنبایدبه آنهااجازه دادزمان بخرندوکشورمارابه بازی بگیرندبایدآنهاراسرجایشان نشاند.
  • مهدی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    بجای خودتحریمی و بدتر کردن معیشت مردم و کم کردن تحمل انها باید گره های بیشتری بازکنید و مقابل به فکر انتقامم باشید.ژاپن از امریکا بیشترین لطمه رو خورده ولی الان محصولاتش رو به امریکایی ها میغروشه اینو میگن تفکر صحیص.نه مثل بچه ها قهر کردن
  • سارا IT ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    خداوند پدرت رو بیامرزه واگر زنده است سلامت باشد بالاخره یک نفر عاقل وبافهم پیداشد تا سئوالی که من همیشه دارم را جواب بدهد شیر مادر حلالت این خارجیان بازرس باید اخراج شوند از یک طرف کنترلمون میکنند ازاون طرف دانشمندانمون رو میکشند وازاون طرف تحریممون میکنند .؟؟
  • مجید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    مسولین محترم الان دیگر برای همگان ثابت شد آمریکا زبانی جز زبان زور نمیفهمد خواهشن باقدرت نظامی پیش برویم قطعا زوتر به نتیجه می‌رسیم اگر نیاز شد بمب اتم هم می‌سازیم الان اگر همین قدر قدرت نظامی نداشت مطمعنم همین کشورهای عربی خیلی پروتراز اینها با ایران صحبت میکردن
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    .من شخصن اینو فهمیدم که هر چه قدر ما فرار کنیم آنها مارابیشتر دنبال خواهد ند کرد....
  • مرتضی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    تا کی به این اروپا وآمریکا باج می دهید. به این غربی ها هیچ اعتمادی نیست
  • نوبخت IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سیاست از دین جدا نیست
  • محسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    مردم عزیز لطفا اینار گول نخورید،به فردی رای بدین که دلسوز باشه، نه ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس