کد خبر 1150182
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره مجازات ترور شهید فخری زاده در کانال تلگرامی خود نوشت: مجازات آمران و عاملان ‌ترور شهید فخری زاده، دیر و زود اگر داشته باشد، سوخت و سوز ندارد. آنها باید ضربات دردناک را متحمل شوند. گستاخی بزرگی کرده‌اند و باید به شکلی پشیمان‌کننده - تا سرحد «غلط کردم» - مجازات شوند.

آنها که باید ضربات کاری و راهبردی به بانیان جنایت بزنند، معطل تحلیل‌های عناصر منفعل یا مأمور نمی‌مانند و ان‌شاء‌الله کاری کارستان خواهند کرد. مجازات‌کنندگانی که در وسعت جبهه مقاومت جا دارند، نه عجولانه رفتار می‌کنند و نه به نام صبر، تکلیف را ضایع می‌سازند. انتقام قطعی است، اما نه الزاما نقطه‌ای و یک ضربه.

این ضربات ممکن است هم در عمق رژیم صهیونیستی (تل‌آویو و حیفا و منطقه نقب) باشد؛ و هم خارج از آن. صهیونیست‌های جان‌دوست و زراندوز، هرجا که هستند، باید با کابوس مرگ دست و پنجه نرم کنند.

واقعیت همان است که شبکه انگلیسی اسکای‌نیوز اعلام کرد: «ایران قطعا از اسرائیل انتقام می‌گیرد. متحدان ایران در سراسر منطقه حضور دارند و این انتقام می‌تواند به شیوه‌های مختلف اتفاق بیفتد».

آمریکا و اسرائیل، در مصاف‌های بزرگ شکست خوردند اما می‌خواهند تصویری وارونه از جایگاه متزلزل خود ‌ترسیم کنند. ما در مقابل، شهیدان بزرگی تقدیم کرده‌ایم؛ اما نه تنها خط مقاومت هرگز نشکسته، بلکه هر سال، جلوتر رفته و ضربات راهبردی‌تری زده‌ایم.

تاریخ چهار دهه اخیر، گواه ثبات قدم ماست. سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها ‌ترور شدند؛ چون دشمن، توان مصاف رویارویی را از دست داده است. آنها که دستور ‌ترور را دادند، در خلوت خود در تل‌آویو و واشنگتن از فخری‌زاده می‌ترسیدند؛ وگرنه بارها نقشه ‌ترورش را به اجرا نمی‌گذاشتند.

عزیزان ما ‌ترور شدند؛ چون ایران اسلامی و متحدانش را در چهار گوشه منطقه قدرتمند کرده و وحشت را به عمق دشمن برده‌اند. صهیونیست‌ها اگر فخری‌زاده و سلیمانی را در بغداد و آبسرد ‌ترور کردند، صدای گام‌های استوار آنها و همرزمان‌شان را پشت دروازه‌های تل‌آویو شنیده‌اند. پهپادها و موشک‌ها و رزمندگان مقاومت، بارها بی‌اعتباری دیوار حائل و سپر موشکی «گنبد آهنین» اسرائیل را عیان کرده‌اند.

تبادل ضربات سخت، طبیعت جنگ است. اما هدف راهبردی که شهدا جان خویش را پای آن گذاشتند، نباید گم شود، پیشرفت شتابان، قدرتمند شدن و توسعه توانمندی‌ها، و زدن ضربات استراتژیک به دشمن. سلیمانی و فخری‌زاده تا پشت دروازه‌های تل‌آویو رفتند و عملیات را باید از همان‌جا ادامه داد.

سر سوزنی ‌تردید نداریم که صهیونیست‌ها، حلقه طناب نابودی را بر گردن خویش تنگ‌تر کرده‌اند. خون شهیدان عزیز ما، پای درخت مقاومت می‌ریزد و شاخه‌ها را گسترده‌تر و بارورتر می‌کند. «ما کان لله ینمو. هر آنچه برای خدا باشد، رشد می کند و فزونی می یابد.».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    77 0
    ویرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان بشه انشاالله. حضرت موسی علی نبینا و اله و علیه اسلام اینها رو نفرین کردند . ما مسلمانان هم اینها رو نفرین می کنیم. انشاالله اوارگی رو مجدد تجربه کنید.
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      12 0
      ان شاءالله
  • NL ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    35 1
    شمشیر عجم .......منتظر رخصت جنگ است صبر و نجابت در برابر سگ قلاده برانده نجس دیگر بیش از این جایز نیست ........انشالله با ضربتی حیدری خواهند فهمید بازی چند چند است
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 0
      ان شاءالله
  • NL ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    18 1
    واقعیت را ببینیم واقعیت را بگوئیم واقعی برنامه ریزی کنیم واقعی انتقام بگیریم گوش ما از حرف و بلوف پر است فقط و فقط عمل کنید این خواسته های حداقلی یک ملت است برای جبران فقط اندکی از الام
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      همیشه انتقام ها عملی شده شما اطالاعات کافی نداری
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    همه آن پیشرفتها و قدرت مندی هایمان زمانی عیان می شود که بصورت روشن و صریح، دشمن تاریخی انبیا و اولیای الهی را به موشک ببندیم
  • ربیعی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    این غده سرطانی خبیث هم اکنون از درون درحال پوسیدگی واز هم پاشیده شدن است آنچه را که مسلم است بزودی حاکمیت این دژخیمان کثیف واتحادشوم وهابی های تکفیری درحال نابودیست .
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    تل آویو قبرستان نجس های به زودی. انتقام. امتقاانتقام. ما آماده‌ایم با اشاره ای از سوی سیدعلی تل آویو با خون نجس خودشون دریا کنیم. سگم اگه خیلی اذیت کنه مرگش حلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس