کد خبر 1150124
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
بورس نمایه

بعد از خبر تولید واکسن کرونا روند صعودی بازار سهام شروع شد و به نظر می‌رسد که تقاضا دوباره به بورس بازگشته است اما آیا روند صعودی آغاز شده، پایدار است؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، با شروع روند صعودی بازار سهام بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که این روند صعودی پایدار نیست و احتمالا شاخص کل وضعیت اصلاحی را تجربه می‌کند اما با عبور شاخص کل از محدوده مقامتی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد، این پرسش مطرح شده که آیا این بار روند صعودی بازار سهام پایدار است؟

بیشتر بخوانید:

۳ عاملی که باعث رشد شاخص بورس شد

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ارزش معاملات بازار سهام گفت: تثبیت ارزش معاملات بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان و ورود پول به بازار سرمایه و همچنین بالا رفتن حجم معاملات بازار سهام از دلایلی است که به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام پایدار است.

این کارشناس با اشاره به پست اینستاگرامی رئیس بانک مرکزی گفت: با توجه به دستور رهبری مبنی بر تامین کسری بودجه با فروش اوراق دولتی و عدم چاپ پول برای تامین کسری بودجه، به نظر می‌رسد بازار سهام برای تامین کسری بودجه مستلزم رشد خواهد بود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    بله به چند دلیل واضح 1- ورود سرمایه از صندوق ملی 2-بعد شیب 3ماهه نزولی دیگه وقت صعود هست وگرنه اعتماد سرمایه داران میرود 3- کاهش شدید مسکن وخودرو وسکهدر حد 30درصد و مطمئنا تا 70درصد کاهش مییابد. 4- برخورد شدید با 21 مدیر بورسی ولغو کار به مدت 6 ماه 5-..... در آخر حد اقل تا 6ماه همیشه مثبت وکانال 4 میلیون را رد خواهد کرد پس تا می توانید سهام بخرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس