کد خبر 1150055
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
خط دفاع استقلال گلزن تر از خط حمله

تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته سوم لیگ برتر ۴ بار گلزنی کرده که تنها یکی از این ۴ گل توسط بازیکنان خط حمله به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در پایان هفته سوم با ۲ پیروزی، یک شکست و کسب ۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و با این اندوخته آماده دیدار با پیکان می‌شود.

آبی پوشان در هر ۳ دیدار خود موفق به گلزنی شده‌اند و با ۴ گل زده بعد از گل گهر و فولاد، همراه با نساجی، شهرخودرو و ذوب آهن سومین خط حمله پر قدرت را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید:

تردید فکری در خط حمله استقلال

استقلالی‌ها در حالی یکی از خطوط حمله خوب لیگ برتر تا پایان هفته سوم را دارند که مهاجمان این تیم کمترین سهم و مدافعان بیشترین سهم را در گلزنی دارند.

ارسلان مطهری تنها مهاجم استقلال است که در ۳ بازی گذشته موفق به گلزنی شده و ۳ گل دیگر توسط مدافعان کناری این تیم به ثمر رسیده است. وریا غفوری کاپیتان و مدافع راست آبی پوشان با ۲ گل بهترین گلزن آنهاست و یک گل دیگر توسط میلیچ مدافع چپ آنها به ثمر رسیده است.

باید دید پای سایر مهاجمان استقلال چه زمانی به گل باز می‌شود و آیا آبی پوشان می‌توانند همانند فصل گذشته عنوان بهترین خط حمله را به خود اختصاص دهند یا خیر.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    1 0
    لنگ کلأ یه گل اونم با پنالتی زده هیچ کس دلواپس نیست، اون وقت شما نگران استقلالید. واقعأ کثیفید
    • امیر IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      2 0
      خوب اونا میدونن اگه تیم ملی وزیر گل نزنه یک پنالتی براش میگیرن و زیاد جای نگرانی نداره. پنالتی برای تیم ملی وزیر هم امسال از نیمه دوم به نیمه اول بازی نقل مکان کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس