کد خبر 1150048
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
ورمزیار: نتایج استقلال با «فکری» قابل قبول است

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: «محمود فکری» توانسته با گرفتن ۶ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن، عملکرد قابل قبولی در سه هفته نخست لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

به گزارش مشرق، «صادق ورمزیار» در خصوص عملکرد تیم فوتبال استقلال با کادر فنی جدید، اظهار داشت: گرفتن ۶ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در شروع لیگ می‌تواند از نظر امتیازی نتایج قابل قبولی باشد. استقلال از نظر کیفی هم بازی‌های روان و خوبی ارائه داده است.

وی افزود: آبی‌پوشان در دیدار نخست مقابل مس رفسنجان بازی خوبی انجام دادند و حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. فولاد خوزستان در دیدار دوم توانست فشار خوبی بر روی تیم استقلال داشته باشد و این موضوع ایرادهای تیم را نشان داد. ماشین‌سازی تبریز نیز در دیدار سوم تیم بدی نبود اما استقلال توانست بازی قابل قبولی در مقابل آن‌ها داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: تا هفته دوم لیگ برتر، پنجره نقل و انتقالات تیم بسته بود و بعد از باز شدن آن، استقلال توانست عملکرد بهتری داشته باشد. در حال حاضر علائم ناهماهنگی در تیم دیده می‌شود که البته با گذر زمان این مشکل هم حل خواهد شد. کادر فنی باید نقاط ضعف تیم را پیدا کرده و آن‌ها را رفع کند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض شدید باشگاه استقلال به سازمان لیگ

ورمزیار در مورد دیدار هفته چهارم استقلال مقابل پیکان، گفت: فکر می‌کنم که این دیدار با هماهنگی بیشتر استقلال همراه شود و با اضافه شدن بازیکنان جدید، مشکلات تیم نیز کمتر شود. به نظر می‌رسد که پیکان تیم شخصیت‌دار و خوبی باشد. «مهدی تارتار» مربی خوبی است و در هر تیمی که حضور داشته، توانسته که تأثیرات خوبی بر روی بازیکنانش داشته باشد. دیدار با پیکان هیچوقت نمی‌تواند بازی آسانی برای استقلال باشد. امیدوارم که این دیدار تماشاگرپسندی باشد. این دیدار برای استقلال سخت است اما به نظر من می‌توانیم در نهایت پیروز میدان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در لیگ برتر فصل جاری قهرمان شود یا خیر، خاطرنشان کرد: برای پاسخ به این پرسش زود است اما تیم فکری، تیم خوبی است. درست است که پازل این تیم کامل نیست اما مهره‌های خوبی در این تیم حضور دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال، ادامه داد: این تیم بدون شک می‌تواند در پایان فصل در رده‌های اول تا سوم لیگ قرار گیرد. اگر بازیکنان استقلال در همین فصل همت کرده و بدشانسی گریبان تیم را نگیرد، می‌توانند به قهرمانی هم فکر کند. بعد از هفته هفتم و هشتم می‌توانیم در خصوص مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر نظر دهیم.

ورمزیار در خصوص رقیبان استقلال در این فصل از لیگ برتر، اظهار داشت: تیم گل گهر با «امیر قلعه‌نوعی» شروع بسیار خوبی داشته است. سپاهان نیز تیم خوبی است و می‌تواند مدعی باشد. تیم پرسپولیس نیز مهره‌های خوبی داشته و همیشه جزو مدعیان لیگ بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس