کد خبر 1150042
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
پرسپولیس قهرمان آسیا می شود/ مهاجمان نیاز به اعتماد به نفس دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پرسپولیس به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید.

به گزارش مشرق، حسین کلانی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد گفت: من فکر می‌کنم فشار پرسپولیس بابت بازی‌های پشت سر هم که انجام داد همچنان روی دوش بازیکنان این تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: معتقدم این تیم خیلی زود به روند پیروزی‌های خود باز می‌گردد و می‌تواند در مسیر تکرار قهرمانی در لیگ برتر ایران قرار بگیرد. بازی با شهرخودرو مشهد دیدار سختی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. بازی‌هایی که در هفته‌های ابتدایی است حساسیت بالایی برای تیم‌های مدعی دارد چون هر کدام از امتیازات در پایان فصل تعیین کننده است. توان فنی شهرخودرو بالا است و پرسپولیسی‌ها باید تمرکز خوبی برای این دیدار داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ثبت شدن لایحه باشگاه پرسپولیس در پرونده آل‌کثیر در CAS

وی راجع به عملکرد ضعیف مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس تاکید کرد: او بازیکن جوان و آینده داری است. نشان داده می‌تواند در بازی‌های بزرگ برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. عبدی نیاز به حضور مستمر در خط حمله دارد و باید از لحاظ روحی و همچنین قالب تاکتیکی تیم مورد حمایت قرار بگیرد. مهاجمان پرسپولیس در صورت رسیدن به اعتماد به نفس خواهند توانست مشکل گلزنی را حل کنند. بازیکنان شایسته ای در لیست این تیم حضور دارند که می‌توانند در مسیر موفقیت برای پرسپولیس قدم بردارند.

کلانی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا افزود: تصور می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی نسبت به حریف آسیایی خود در شرق دارد. انگیزه اعضای تیم پرسپولیس ستودنی است و می‌تواند دلیلی برای قهرمانی شود. من مطمئن هستم پرسپولیس در صورت حمایت همه جانبه به قهرمانی می‌رسد و افتخار ملی رقم می‌زند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    8 10
    لطفا شما فقط آبروداری کنید که آبرومندانه فینال آسیا بازید
  • عادل پرسپولیسی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    13 4
    انشاالله جام 29آذر دست سیدجلال هست❤️❤️
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 6
    زارت
  • پرسپولیس IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    8 2
    هارت وپورت زارت وزورت استقلالی ها رو زیاد بهش اهمیت ندین نمیدونین از ترس اینکه پرسپولیس قهرمان اسیا بشه تا 29 اذر چه زجری میکشن هر شب کابوس هرشب کابوس،اگه پرسپولیس قهرمان اسیا بشه اونایی که کابوس میدیدند کرونا میگیرن ومیمیرن ولی اگه قهرمان نشه یه خواب به چشمای بابا قوریشون میاد
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 2
    تو دلت انتر پرسپولیس قهرمانه
  • 6#4 IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 3
    آررزوی این روزهای تمام پاک دلان ایران زمین در این روزهای پاک و اسمانی که حدود 90 درصد جامعه شریف ایران بزرگ هستند فقط و فقط "" قهرمانی پرسپولیس کبیر در اسیا""" // به عنوان اولین و تنهاترین جام معتبر باشگاهی و اسیایی ایران است// خدایا خودت هوای پرسپولیس کبیر را داشته باش و پرسپولیس کبیر تا تو را دارد دشمنان داخلی و ژاپنی و سعودی و... تار عنکبوتی بیش نیستند
  • محمد IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 2
    پرسپولیس قهرمان اسیا هم نشه بازم کبیره....کیسه کشا ۵ ساله حتی رنگ قهرمانی رو ندید پس سکوت را حفظ کنید....
    • علیرضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      1 2
      تیم افتخار باورتون شده مگه اینکه بابا مسعود داور فینال رو هم با پول ملت بخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس