وداع با شهید فخری زاده در معراج شهدا

رئیس انجمن نما ها و آواهای سازمان بسیج هنرمندان گفت: ممکن است اقدامات دشمنان وقفه ای کوچک در رسیدن ما به اهدافمان ایجاد کرده باشد ولی ما کماکان به مسیر خود ادامه می دهیم.

به گزارش مشرق، جمشید جم رئیس انجمن نوا ها و آوا های سازمان بسیج هنرمندان کشور در مورد اقدام ناجوانمردانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان اظهار کرد: شهادت مختص مردان خداست و کسانی که در این راه قدم بر می دارند، یکی و دو تا نبودند، ما در سالیان گذشته شهدای زیادی داشتیم.

او ادامه داد: دشمن هر جا که به بن‌بست می رسد، دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای می زند تا به خیال خودش راه ما را سد کند، در حالی که تا کنون هر جنایتی که آمریکا و اسرائیل برای سد راه ما انجام داده اند مثمر ثمر نبوده و راه ما ادامه یافته است.

جم با تاکید بر اینکه ممکن است اقدامات دشمنان وقفه ای کوچک در رسیدن ما با اهدافمان ایجاد کرده باشد، اما ما کماکان به مسیر خود ادامه داده ایم، گفت: راه شهید فخری زاده قطعا ادامه دارد و جوانان دانشمند زیادی در حال فعالیت در عرصه های مختلف و اقتدار آفرین برای کشور هستند.

رئیس انجمن نما ها و آواهای سازمان بسیج هنرمندان کشور تصریح کرد: قطعا مسیر شهدایمان را ادامه می دهیم و اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم.

او درمورد برنامه های انجمن نما ها و آوا های سازمان بسیج هنرمندان در خصوص این ترور اظهار کرد: ما در انجمن نما ها و آواهای سازمان بسیج هنرمندان در حال فکر و برنامه ریزی برای پاسخ مناسب هستیم، اما ابتدا باید منتظر بیان سیاست‌های کلان کشور باشیم سپس اقدام لازم را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس