کد خبر 1149485
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷

به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه‌ای درباره انتقام خون دکتر فخری زاده طی توییتی نوشت: انتقام سخت چیست؟ عاملان یا آمران یا بیشتر؟ دقیقن چند نفر تا تقاص خون سردار قلبها و فخر سردارها شود؟ تقاص یک تارموی شان میشود؟ انتقام فقط خون ریختن نیست. جهاد تنها قتال نیست. هرچند آنجا هم میرسیم حرکت و صبوری را توامان میخواهیم. مطالبه انتقام کنیم. ولی سطح انتقام را درحد جگر خنک شدن نگه نداریم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    5 1
    فرمایشاتت شبیه فرمایشات دولت مردانه. مستفیض شدیم
  • DE ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    انتقام یعنی نابود کردن فرعون هایی ،ظالمانی که هرروز جان های بیگناهی رو میگیرند. انتقام یعنی پاک کردن زمین از ظلم و تباهی و شیاطین و فتنه هاست. وقتی این شیاطین و فرعون ها نباشند ، ارامش به زندگی مردم برمیگرده و زندگی زیبا میشود. انسان ها بهتر با هم زندگی خواهند کرد.
  • سید IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    خوب است دوستان انقلابی کلمات را درست و بی غلط بنویسند! دقیقن چه املائی می تواند باشد!؟ ما اگر ایران را دوست داریم نباید فراموش کنیم که زبان فارسی یکی از ارکان ملیّت و فرهنگ آن است و پاسداری و حفظ آن همانند حفاظت از خاک و نسل آن می ماند! پس نباید با این زبان سرسری رفتار کنیم که ملک ما نیست بلکه میراثی از پیشپنیان ما و امانتی در دستان ما برای آیندگان این مرز و بوم و حتی فارسی گویان غیر ایرانی جهان است!!
  • داریوش شجاعی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    این غده سرطانی باید ریشه کن شود ما ملت هم پشتیبان این آب وخاکیم وقت آن است که لانه هایشان به گورستانشان تبدیل کنیم اگر انتقام سردار سلیمانی گرفته میشد دشمنان اینقدر جرات پیدا نمیکردند پس انتقامی به وسعت ایران باید گرفته شود الله اکبر
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    دست از تأویل و توجیه برداریم صبر و تحمل درست اما انتقام سخت و جگرخنک کن هم جای خودش قرآن هم گفته مومنان از انتقام کفار جگرشون خنک میشه پس باید این نجس ها ریشه کن بشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس