کد خبر 1149340
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
پرسپولیس - نساجی

پرسپولیس روز 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان به مصاف نماینده شرق آسیا می رود. همین مساله احتمالا منجر به تعویق دیدار نساجی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر می شود.

به گزارش مشرق، بازی های هفته چهارم لیگ در روزهای دوشنبه 10 آذر و سه شنبه 11 آذر برگزار می شود. برنامه بازی های هفته پنجم هنوز اعلام نشده اما سازمان لیگ قصد دارد بازی ها را در روزهای شنبه 15 آذر و یکشنبه 16 آذر برگزار کند. این در حالیست که پرسپولیس احتمالا باید قبل از برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دو هفته در قطر قرنطینه باشد. در این صورت پرسپولیس نمی تواند در یکی از روزهای پانزدهم یا شانزدهم آذر به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

۲ بازیکن پرسپولیس برای فینال بخشیده نشدند

گویا تصمیم بر این است که روز جمعه 14 آذر تک بازی نساجی پرسپولیس برگزار شود. با توجه به اینکه نساجی روز سه شنبه در هفته چهارم لیگ به مصف نفت مسجد سلیمان می رود، فعلا مسئولان تیم با برگزاری بازی در روز چهاردهم آذر موافقت نکرده اند. در سوی دیگر پرسپولیس درخواست تعویق بازی را ارائه داده است. با توجه به محرومیت چند مهره اصلی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرخ ها نمی خواهند روی مصدومیت بازیکنان شان ریسک کنند.

با این تفاسیر به احتمال زیاد دیدار تیم های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به زمان دیگری موکول می شود و دیدار پرسپولیس - شهر خودرو در هفته چهارم آخرین بازی سرخ ها در لیگ برتر پیش از فینال آسیا خواهد بود.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دریکوند IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    قطعا هرچی پرسپولیس بفرماید همان می شود.به هر حال باید فرقی بین سوگلی ودیگران باشد.حالا فرض کنید قرار بود چنین مسأله ای برای استقلال اتفاق بیفتد قطعا مدیرعامل مربی وهمه ارکان پرسپولیس با هم اعتراض می نمودند.به یاد بیاورید زمانی که استقلال به نیمه نهایی رفته بود ودرعرض ۹روز باید با بوریرام تایلند تیم کره ای و ذوب آهن بازی می کرد تا درخواست تعویق دیدار با ذوب آهن نمود باشگاه سوگلی بیانیه داد و فدراسیون نیز بنا به درخواست سوگلی درخواست استقلال را رد کرد.یا همین دوسال پیش استقلال درخواست تعویق دیدار سوپرجام را کرد سه صفر بازنده شد امسال سوگلی مشکل دارد راحت انداختند نیم فصل!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس