کد خبر 1149254
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
ارثیه هنگفت مارادونا برای بازماندگانش

اسطوره فوتبال آرژانتین دارایی قابل‌توجهی از خود برجای گذاشته است که به بازماندگانش خواهد رسید.

به گزارش مشرق، دیه‌گو آرماندو مارادونا که چهارشنبه شب به دلیل ایست قلبی در سن 60 سالگی درگذشت، روز گذشته (جمعه) در مراسمی باشکوه و با حضور گسترده طرفدارانش در شهر بوینس آیرس به خاک سپرده شد. در روزهای آینده زمان آن فرا می‌رسد که ماتیاس مورلا، وکیل دیه‌گو آرماندو مارادونا روند توزیع ارثی که اسطوره فوتبال آرژانتین از خود به جای گذاشته را آغاز کند.

باید دید که آیا مارادونا وصیت‌نامه کتبی از خود برجای گذاشته است یا اینکه قوانین ارث باید اعمال شود که در این صورت فرزندان او طبق قانون می‌توانند حداقل دو سوم از دارایی پدرشان را تصاحب کنند. ارزش دارایی مارادونا 75 میلیون تا 90 میلیون دلار تخمین زده شده است که شامل اتومبیل‌های مدل بالا و لوکسی همچون رولز رویس گوست و بی‌ام‌و آی 8، املاک مختلف و البته قراردادها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خرید پیراهن «دست خدا» با پرداخت ۲ میلیون دلار

مارادونا پیش از درگذشتش، تحت‌قرارداد باشگاه خیمناسیای آرژانتین بود. او همچنین قرارداد اسپانسری با پوما و قرارداد حق تصویر با شرکت‌های «کونامی» و «EA اسپورتس» که به ترتیب سازندگان بازی‌های کامپیوتری PES و FIFA هستند، داشت.

فاکتور دیگری که ممکن است فرایند واگذاری میراث مارادونا به فرزندانش را پیچیده کند، این است که در حال حاضر 6 نفر مدعی شده‌اند که فرزندان به رسمیت نشناخته شده مارادونا هستند. پنج فرزند مارادونا در فرایند تقسیم ارث باید به نتایج این ادعاها نیز توجه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس