ترامپ درباره تحریم انتخابات سنای «جورجیا» هشدار داد

رئیس‌جمهور آمریکا به طرفداران خود هشدار داد که تحریم انتخابات سنای ایالت جورجیا، به از دست رفتن اکثریت جمهوریخواهان در این مرجع قانونگذاری منجر شده و راه دموکرات‌ها را هموار می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا به طرفداران جمهوریخواه خود درباره تحریم انتخابات سنای ایالت جورجیا هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

تفسیری از یک آمریکا با دو ملت

این ایالت کلیدی که زمانی دژ مستحکم جمهوریخواهان لقب گرفته بود؛ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، آرای خود را به سبد جو بایدن دموکرات ریخت حال آنکه انتخابات سنای آن نیز به دور دوم کشیده شده و مردم باید در ۵ ژانویه (۱۶ دی) بار دیگر پای صندوق‌های رای بروند.

انتخابات سنای جورجیا که در آن هر دو کرسی ایالتی به رقابت گذاشته خواهد شد برای حفظ اکثریت شکننده جمهوریخواهان در این مرجع قانونگذاری بسیار حیاتی است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: مجمع برگزینندگان به بایدن رای دهدکاخ سفید را ترک می کنم

در واقع، هشدار ترامپ نیز پاسخی است به گزارش «نیوزمکس» که پیشنهاد داده بود طرفداران ترامپ برای نشان دادن نارضایتی خود از بابت انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخابات سنا را تحریم کنند.

ترامپ در واکنش به این پیشنهاد گفت: این اقدام به منزله کمک به دموکرات‌ها است. به رای همه طرفدارانمان به نفع نامزدهای جمهوریخواه رقابت سنای ایالت جورجیا نیاز داریم.

این در حالی است که وی به رغم موافقت با آغاز روند انتقال قدرت به بایدن، همچنان بر ادعای خود مبنی بر وقوع تقلب انتخاباتی پافشاری می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ترامپ بی ناموس باید خفه شه یه لاشخور کثافت که جز فلاکت تاثیری نداره
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آشغال تروریست برو گمشو
  • CA ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    با تقلبی که در جورجیا شده اگر اثبات بشه که بایدن پشت این تقلب گسترده بوده حتما به زن آن خواهد رفت! و اگر همین نوع از تقلب در ایالتهای دیگه باشه مشخص هست که یک سازمان دهنده حتی خارج از توان دمکرات‌ها پشت این قضیه بوده! افرادی که در جورجیا شهادت دادند و فیلم های موجود دقیقا نشان میدهد که به چه طریقی این تعداد از تقلب صورت گرفته! تقلب بسیار گسترده بوده و با این حمایت رسانه ها مشخص هست که یک کشور خارجی احتمالا پشت این قضیه هست چون بیشتر این رسانه ها با این همه پول و تبلیغات کاملا مشخص هست که یک دولت خارجی به اینها پول میدهد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس