کد خبر 1148899
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
گمرک هفته آینده تعطیل نیست 

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: فعالیت‌های مرتبط با تجارت خارجی در گمرک، به ویژه ترخیص کالاهای اساسی و نهاده‌های تولید در هفته آینده، تعطیل نیست.

به گزارش مشرق از گمرک جمهوری اسلامی، «احمد ذاکری» با بیان اینکه گمرک مرزبان اقتصادی است، افزود: با توجه به جنگ اقتصادی که کشور در آن قرار دارد، بنابراین خدمات این سازمان در این شرایط الزامی و ضروری است.

وی ضمن تاکید بر اجرای مصوبه های ستاد ملی کرونا، افزود: خدمات گمرک به ذینفعان ادامه خواهد یافت و برای قطع زنجیره کرونا، حضور کارکنان به حداقل می‌رسد و در کنار آن از سازمان الکترونیک حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک اضافه کرد: بنابرستاد گمرک به تشخیص معاونین  و مدیران کل مستقل، کارکنان با حداقل ظرفیت در محل خدمت حاضر خواهند شد و بیش از دو سوم تعطیل خواهند شد.  

وی پیرامون فعالیت اجرایی گمرکات نیز گفت: این رویه در ارتباط با فعالیت گمرکات اجرایی و  مرزی نیز با محوریت ناظرین و مدیران کل استانی در چارچوب مصوبه های ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد تا  روند فعالیت‌های تجاری کشور در صادرات، واردات و ترخیص کالای اساسی و نهاده‌های تولید  و ترانزیت متوقف نشود.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان اداری و استخدامی شب گذشته (ششم آذر ماه جاری) در برنامه تلویزیونی اعلام کرد:  هفته آینده اداره ها،  تعطیل هستند مگر آنکه حضور افراد به تشخیص مقام های ذیربط ضروری باشد.  

«جمشید انصاری» گفت: همه کارکنان دولت اعم از رسمی و قراردادی و پیمانی و همچنین شامل قرارداد دستگاه با شرکت‌ها می شود و کاهش نیرو باید در تمام عرصه‌ها انجام شود و فرقی بین کارکنان شاغل ادارات نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس