کد خبر 1148801
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
1

پس از انتقام ارتش یمن، منابع خبری از حملات کور جنگنده‌های ائتلاف سعودی به صنعاء پایتخت یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری، امروز (جمعه)،‌گزارش دادند که نیروهای ائتلاف سعودی نقاط مختلفی از صنعاء پایتخت یمن را هدف حملات هوایی قرار دادند.

شبکه «المیادین» در این خصوص گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی بشدت صنعاء پایتخت یمن را هدف حمله قرار داده‌اند بطوریکه در مرکز شهر دود زیادی قابل مشاهده است.

خبرنگار المیادین در ادامه گزارش داد که جنگنده‌های سعودی اردوگاه «الصمع» در ناحیه «ارحب» صنعاء را هدف قرار داده‌اند و همچنان در حال پرواز بر فراز منطقه یادشده هستند.

بیشتر بخوانید

سعودی‌ها همچنان در شوک حمله موشکی به آرامکو

شبکه «المسیره» نیز در این خصوص گزارش داد که جنگنده‌های سعودی در سه نوبت منطقه «جبل عیبان» در ناحیه «بنی مطر» استان صنعاء را هدف قرار دادند.

المسیره همچنین نوشت که منطقه «ارحب» در چهار نوبت و منطقه «جربان» در ناحیه «سنحان» چهار بار هدف حمله ائتلاف سعودی قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین نیز در ارتباط با حمله به ناحیه سنحان گزارش داد که ائتلاف سعودی اردوگاه «ریمه حمید» در جنوب پایتخت یمن را در سه نوبت هدف حمله قرار داده‌ است.

المیادین همچنین نوشت که به نظر می‌رسد مخزن‌های نفتی شرکت ملی نفت یمن نیز هدف گرفته شدند.

المسیره نیز در ادامه خبر داد که جنگنده‌های سعودی دانشکده جنگ در صنعاء را هدف قرار دادند.

در ادامه این گزارش آمده است که منطقه «الحفا» و «عطان» نیز هدف حمله هوایی قرار گرفته‌اند.

هنوز جزئیاتی از شمار تلفات این حمله گزارش نشده است.

این حمله پس از انتقام ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ریاض صورت می‌گیرد. شامگاه روز دوشنبه بود که وزارت انرژی عربستان سعودی اذعان کرد مخزن‌های نفتی این کشور در جده هدف قرار گرفته‌اند.

پیش از آن سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرده بود، عملیات مذکور در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده چند روز پیش نیروهای مسلح یمن مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی انجام شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    مشکل انصار الله نداشتن سامانه ضد هوایی است که این گون هواپیما های متجاوز سعودی در آسمان یمن جولان می دهند انصار الله باید بر حملات موشکی وپهپادی درعمق خاک سعودی بیفزاید وخطوط شریانی واقتصادی دشمن از کار بیندازد
  • FR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    اینهمه هدف مهم زده میگین حمله کور واقعا که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس