ورزشگاه‌های به ظاهر مدرن و تعویق بازی با بارش برف و باران!

تاکنون دو بازی از هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به دلیل بارش برف و باران به تعویق افتاده است.

به گزارش مشرق، در حالی که قرار بود دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته (پنج‌شنبه) در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شود اما در پی بارش برف سنگین در تبریز و سفیدپوش شدن ورزشگاه به قطر چند سانتی متر، در نهایت این دیدار با دستور داور و تایید ناظر مسابقه لغو شد و ظاهرا با تاخیر ۲۴ ساعتی امروز این بازی انجام می‌شود.

اما نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که این مشکل به راحتی قابل حل بود اما با سهل انگاری، بازی به تعویق افتاد تا در روند دو تیم تراکتور و سپاهان اختلال ایجاد کند و مشکل ساز شود. در حالی که هواشناسی روز گذشته پیش بینی بارش برف را کرده بود اما مسئولان ورزشگاه برای جلوگیری از مشکلات احتمالی دست به کار نشدند و نتیجه عدم توجه به این موضوع لغو بازی بود.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری بازی تراکتور و سپاهان مشخص شد

مسوولان ورزشگاه برای برگزاری بازی اقدام به پارو کردن برف از روی خطوط زمین کردند که جوابگوی برگزاری مسابقه نبود و در نهایت این دیدار به امروز موکول شد تا در صورت بهبود شرایط جوی و آماده شدن زمین، بازی برگزار شود. آن‌ها به راحتی می‌توانستند با قرار دادن کاور روی چمن ورزشگاه از وضعیت کنونی و فاجعه‌بار چمن یادگار امام جلوگیری کنند و ماجرایی که برای ورزشگاه شهر قدس در بازی هفته گذشته پیکان و شهرخودرو به‌وجود آمد در تبریز نیز تکرار نشود.

اما تجربه هفته‌ گذشته نه تنها کمکی نکرد بلکه کار را بد تر خراب کرد چرا که باوجود حجم بالای برف روی چمن ورزشگاه برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آماده نگه داشتن چمن از مهم‌ترین عوامل زیبایی و کیفیت یک ورزشگاه است که این موضوع در ایران رعایت نمی‌شود. این مشکل تنها مختص به چند ورزشگاه نیست و حتی طی هفته‌های گذشته از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی انتقادهای زیادی صورت گرفته است و بازیکنان از بی کیفیتی و بلند بودن چمن این ورزشگاه انتقاد کرده‌اند.   

چگونه می‌شود مسوولان ورزشگاه و مدیران تیم میزبان از وضعیت جوی با خبر باشند اما برای ایجاد شرایط مناسب در ورزشگاه اقدامی نکنند. دقیقا باید این سوال را پرسید که آن‌ها چه وظیفه‌ای دارند؟ باید دید سرنوشت دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان چه خواهد شد و آیا این وضعیت را در ادامه لیگ باز هم خواهیم دید یا خیر.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    16 0
    وقتی مدیران بیسواد همه کاره باشن همینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس