اعتراض ترامپ به محدودیت‌های جدید توئیتر علیه حساب کاربری‌اش

رئیس جمهور آمریکا به اعمال محدودیت‌های جدید شبکه اجتماعی توئیتر در لایک کردن توئیت‌هایش در خصوص انتخابات و همچنین مسدود کردن صفحه ستاد انتخاباتی‌اش اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید شبکه اجتماعی توئیتر در لایک کردن توئیت‌هایش در خصوص انتخابات و همچنین مسدود کردن صفحه ستاد انتخاباتی اش نوشت: توئیتر "ترندهای" کاملاً نادرستی ارسال می‌کند که هیچ ارتباطی با آنچه واقعاً در جهان ترند می‌شود، ندارد. آن‌ها آن (ترندها) را تشکیل می‌دهند و فقط چیزهای منفی هستند. همان اتفاقی که برای فاکس نیوز در طول روز می‌افتد برای توئیتر اتفاق خواهد افتاد. همچنین، تبعیض بزرگ محافظه کار!

شبکه اجتماعی توئیتر که پیش از این همه پیام‌های توئیتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را که نتیجه انتخابات را به چالش کشیده بود، نشان دار کرده بود، در تازه‌ترین اقدام خود علیه توئیت‌های انتخاباتی ترامپ، محدودیتی را برای لایک کردن این گونه پیام‌ها اعمال کرد.

این محدودیت به گونه‌ای است که اگر کاربری بخواهد اینگونه پیام‌های توئیتری ترامپ را لایک کند با پیامی با مضمون ”این ادعا در خصوص تقلب در انتخابات قابل قبول نیست“ مواجه می‌شود.

توئیتر روز گذشته همچنین برای ساعاتی صفحه ستاد انتخاباتی ترامپ را مسدود کرد، اما در پی اعتراض قانونگذاران جمهوریخواه، این محدودیت را لغو کرد.

در همین حال ترامپ در تازه‌ترین توئیت خود نوشت: برای اهداف امنیت ملی، بخش ۲۳۰ باید فوراً خاتمه یابد!

بخش ۲۳۰ بخش مهمی از قانون رسمی حوزه اینترنت در آمریکاست که ایمنی در برابر محتواهای شخص ثالث برای ناشران وب سایت‌ها را فراهم می‌آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس