کد خبر 1148687
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
ترامپ نمایه

برخی قانونگذاران حزب جمهوری خواه از اقدام دونالد ترامپ برای عفو مشاور امنیت ملی سابقش استقبال کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا، برخی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا از اقدام دونالد ترامپ برای عفو مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا استقبال کردند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ، مشاور امنیت ملی پیشین خود را عفو کرد

قانون گذاران جمهوری خواه از برخی سران این حزب تا اعضای رده پایین، اقدام ترامپ در عفو فلین را درست ارزیابی می‌کنند. کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توئیتری نوشت ترامپ حق عفو یک ژنرال سه ستاره را دارد.

استیو اسکالیز، دیگر عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا ضمن حمایت از تصمیم ترامپ، از جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی برای پیگرد قانونی فلین با انگیزه‌های سیاسی انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنج شنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از عفو مشاور امنیت ملی پیشین خود خبر داد. چندی پیش نیز ترامپ مدعی شده بود که با مایکل فلین ناعادلانه رفتار شده و به دنبال عفو اوست.

بیشتر بخوانید:

ترامپ اعضای کمیته مشورتی پنتاگون را اخراج کرد

این در حالی است که فلین به دروغگویی به اف‌بی‌آی در پرونده مربوط به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ اعتراف کرده است. مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید ضمن اعتراف به ارتباط با روس‌ها اظهار کرده بود که این کار را با دستور شخصِ ترامپ انجام داده است.

فلین ارشدترین مقام آمریکاست که مورد بخشش رئیس‌جمهور این کشور قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس