کد خبر 1148662
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۵
طرز تهیه رولت کدوی شکم پر

در گزارش زیر طرز تهیه رولت کدوی شکم پر را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش مشرق، رولت کدوی شکم پر یک اردور خوشمزه و ساده است. می‌توانید این غذا را به همراه پنیر گودا تهیه کنید و آن را به عنوان یک شام مقوی و سبک سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

گودا نوعی پنیر طبیعی نیمه سخت است که از شیر گاو تولید می‌شود. این پنیر یکی از معروف‌ترین پنیرهای جهان و پر فروش‌ترین پنیر هلند است. پنیر گودا دارای رایحه‌ای ملایم و گردویی و طعم و بویی شبیه به خامه دارد به همبن دلیل برای هر ذائقه‌ای خوشایند و مطلوب است. گودا، پس از حرارت دیدن ذوب می‌شود و کمی کش می‌آید. از پنیر گودا در سالاد و صبحانه، تهیه انواع املت، ساندویچ‌های گرم و سرد، غذاهایی نظیر سوفله، پیتزا و لازانیا می‌توان استفاده کرد.

مواد لازم برای تهیه رولت کدوی شکم پر

کدو سبز قلمی ورقه‌ای برش خورده چهار عدد

روغن زیتون یک چهارم پیمانه

نعناع و ریحان خرد شده یک چهارم پیمانه

مخلوط مغز تخم آفتابگردان و تخم کاج بو داده شده یک چهارم پیمانه

آب لیمو ترش تازه دو قاشق سوپ خوری

نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

پنیر گودا  ۲۰۰ گرم

طرز تهیه رولت کدوی شکم پر

ورقه‌های کدو سبز را با روغن زیتون مزه‌دار کنید. سپس آن‌ها را برای مدت ۳۰ دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا روغن زیتون کاملا به خورد کدوها رود.

در این فاصله که ورقه‌های کدو سبز داخل یخچال هستند؛ نعناع، ریحان، مخلوط مغز آفتابگردان و تخم کاج بو داده شده، آب لیمو ترش تازه و مقداری از نمک و فلفل سیاه را در ظرفی بریزید و آن‌ها را با هم، هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

از مخلوطی که تهیه کرده‌اید روی کدوهای آماده شده بریزید سپس یک لایه پنیر گودا را روی آن قرار دهید و کدوها را رول کنید. رول‌ها را به کمک خلال چوبی محکم ببندید و آن‌ها را سرو کنید.

منبع: کتاب کاله

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس