رانندگان خودروهای اینترنتی نگران جریمه نباشند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان خودروهای اینترنتی نگران اعمال قانون توسط دوربین ها نباشند، چرا که پلاکهایی این خودروها در لیست مجاز پلیس قرار دارد.

به گزارش مشرق، سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از جاده هراز اظهار کرد: الحمدالله همکاری خوب مردم با پلیس و توجه آن‌ها به توصیه‌ها مبنی بر اجتناب از عدم سفر، همراهی خوبی داشتند که جا دارد از همه هموطنان عزیز تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید:

وضعیت تردد رانندگانی که پلاک خودروی خود را تعویض نکرده‌اند، چگونه است؟

وی افزود: از شروع طرح محدویت‌های ترافیکی در کشور، تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۶۴ وسیله نقلیه از ادامه سفر جلوگیری و عودت داده شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال قانون خودروهای اینترنتی گفت: رانندگان خودروهای اینترنتی نگران اعمال قانون توسط دوبین‌ها نباشند، چرا که پلاک‌های این خودروها در لیست مجاز پلیس قرار دارد.

سردار هادیان فر در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد پلاک‌های غیربومی ساکن شهرهای قرمز به چه صورت خواهد بود اظهار داشت: رانندگانی که با پلاک غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی تردد می‌کنند اگر توسط مأموران پلیس متوقف شدند، با ارائه برگه احراز محل سکونت و یا محل کار جریمه نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: همچنین اگر این رانندگان توسط دوربین‌ها جریمه شدند، می‌توانند در پایان طرح محدودیت‌ها با مراجعه به واحدهای رسیدگی در اجراییات راهور، نسبت به اصلاح جریمه ثبت شده اقدام نمایند.

وی در خصوص شایعه عدم پرداخت بیمه و همچنین عدم ترسیم کروکی توسط پلیس راهور در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۴ صبح افزود: چنین چیزی صحت ندارد و مردم به این شایعات توجه نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این محدودیت‌ها، گروهایی از مردم را که بایستی از نظر شغلی در این ساعت تردد داشته باشند را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اما آن‌ها نگران جریمه شدن نباشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    3 1
    بعضی فرصت طلب ها می رن الکی تو تاکسی های اینترنتی ثبت نام میکنند تا جریمه نشن
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      1 0
      نمیشه اعلام شده کسانی که قبل از اول آذر عضو بوده‌اند جریمه نمیشوند
  • هوشنگ IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    واقعا یکی فکر نکرد که سیل مردم رو دوباره میکشید تو ادارات که جریمه خودشون رو حذف کنن وقتی تو دو روز بیش از صد هزار نفر جریمه شدن تو دو هفته از میلیون میزنه بالاتر تاوان ندانم کاری مسئولان را تا کی مردم با جان و مالشان پرداخت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس