کد خبر 1148364
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد - کراپ‌شده

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۴۱ هزار و ۹۴ فقره بازرسی از نانوایی‌های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و ۴۴۸ نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

به گزارش مشرق به نقل از وبدا، مهندس علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۴۱ هزار و ۹۴ فقره بازرسی از نانوایی‌های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و ۴۴۸ نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴ هزار نانوایی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه فعالیت دارند که به‌ صورت مستمر تحت نظارت و بازرسی قرار دارند و چنانچه عدم رعایت اصول بهداشتی در نانوایی که یکی از محل‌های انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود مشاهده شود برخورد قانونی با متخلفان آن نانوایی صورت می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده پرداخت هزینه نان با استفاده از کارت‌خوان و صرفاً توسط خود مشتری باید انجام شود، از سوی دیگر در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه نقد به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید در حوزه‌های تهیه و توزیع نان در تماس و ارتباط مستقیم باشد.

حسنی با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینه حفظ سلامت مردم که مهم‌ترین وظیفه و مسئولیتش است با هیچ کسی تعارف ندارد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه نانوایی‌ها موضوع را به شماره‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع‌رسانی کنند تا بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    یکی را آرد نمی دهید یکی را هم با کروناهراسی می بندید
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    3 0
    مگر مشهد چقدر نانوایی داره که ۴۴۸ تا را پلمپ کردن مردم از کجا نون میخرن با وضع اقتصادی کسی نمیرود کارگر نانوا بشه حقوق کم میدن نونوا همش میگه پول آرد هم طلا مادرم را فروختم تا جور شده
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    2 0
    حاجی مشهد کلا چندتا نانوایی داره ؟!؟!
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 0
    نود درصد نانوایی ها رعایت نمیکنن و مرکز شیوع کرونان
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      0 0
      احسنت !!!!!!!!!! برخی از چنگک برای برداشتن نان و تحویل به مشتری استفاده نمی کنن . مشهد وضع سیاهه . البته امیدواریم با این محدودیتهای دو هفته ای کاهش بیماری رو داشته باشیم.
  • مهدی IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    اتفاقا دارن به نونوا زورمیگن مگه نونوا چقدر درامد داره که یک شاگرد هم باید مضاعف اضافه کنه با این گرونی و کم اردی هرکسی فکر میکنه نونوایی شعل خوبیه بخدا اشتباه میکنه چطور میشه مردم میرن فروشگاههای شلوغ و دربسته مریض نمیشن اونم تو محیط بسته ولی میان حلو در نانوایی مریض میشن ادم میبینه بعضی ها نه ماسک نه دستکش و نه حتی یه پارچه برا نون و تازه پول نقد هم میده از اونطرف میکنه که چرا دوتا فروشنده ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس