ویروس کووید ۱۹ ویروسی که تا چند وقت پیش به طور کلی وجود نداشت اینک متاسفانه به قدری مبتلا و کشته بر جای گذاشته است که تشخیص آن یکی از مهم ترین مسائل در این حوزه شده است. ولی از سمت دیگر مراکز درمانی بیش از هر وقت دیگری دارای ازدحام جمعیت شده است. همچنین علاوه بر شلوغی این مراکز احتمال انتقال کووید ۱۹ در ان ها بسیار بالا از سایر مکان ها می باشد. به طوری که ممکن است شما علائمی را در خود یا سایر اعضای خانواده احساس کنید ولی از ترس آن که اگر مبتلا هم نباشید ممکن است در این مراکز به بیماری های مسری مانند ویروس کووید ۱۹ ، آنفولانزا مبتلا شوید ، از انجام آزمایش خون منصرف شوید ولی راهکار چیست؟ در این مقاله ما قصد داریم در مورد یک راهکار مناسب برای انجام آزمایش کووید ۱۹ آسان، کم هزینه، در کمترین زمان و در نهایت بی درد سر صحبت کنیم.

چگونه ویروس کووید ۱۹را بدون دردسر در خانه تشخیص دهید؟

تشخیص ویروس کووید ۱۹ یکی از حیاتی ترین اقدامات در این روز ها محسوب می شود ولی همان طور که می دانیم با افزایش آمار مبتلایان انجام اعمال قرنطینه جدی تر دنبال می شود. قرنطینه یک راهکار ساده می باشد که می تواند با احتمال بالا ما و سایر افراد خانوادمان را از ابتلا به بیماری کرونا در امان نگه داریم.( جهت کسب اطلاعات بیشتر ه مقاله در دوران قرنطینه چه کار کنیم مراجعه فرمایید) ولی سوالی که دراین ارتباط می شود چگونه با شرایط  قرنطینه چگونه بدون مراجعه به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی آزمایش کرونا در منزل انجام دهیم؟ در پاسخ به این سول باید گفت نمونه گیری خون در منزل یک روش آسان، کم هزینه، و سریع برای حل این مسئله می باشد. آنی آزما با توجه به نیاز تشخیص آسان که همیشه وجود داشته شکل گرفته است و نمونه گیری و انواع آزمایش خون را در خانه شما انجام می دهد بدون آن که نیاز به مراجعه به آزمایشگاه وجود داشته باشد.

با توجه به دسترس نبودن دارو و درمان میسر فعلی ویروس کووید ۱۹ در تمام دنیا ، پیشگیری از آن یک مسئله بسیار مهم می باشد. برخی از افراد با تقویت سیستم ایمنی سعی دارند از ابتلا به آن جلوگیری کنند ولی باید بگوییم اگر چه تقویت سیستم ایمنی در بیماری کووید ۱۹ و سایر بیماری های مسری بسیار مهم است ولی هرگز مانعی برای ابتلا ان به شمار نمی رود بلکه ما با تقویت ایمنی خود تنها می توانیم از شدت بیماری تا حدودی کم کنیم. اما روش های استفاده  ماسک و ماندن در خانه روش های موثر در حفظ جان خود و عزیزانمان در برابر این ویروس می باشد.

همان طور که می دانیم برخی افراد (افراد پر خطر) در برابر ویروس کووید ۱۹ مانند سالمندان، افراد باردار، بیماران با زمینه مشکلات قلبی ، تنفسی و غیره بسیار آسیب پذیر تر سایر افراد هستند بنابراین ماندن در خانه برای این افراد در این شرایط بیشتر از سایرین توصیه می شود. ولی از سوی دیگر این افراد بیشتر از سایرین نیاز به چکاپ ها و آزمایش خون دارند که متاسفانه دقیقا مراکز درمانی و آزمایشگاه ها برای سلامتی این افراد بسیار خطرناک است. البته علاوه بر ویروس کرونا ، ازدحام جمعیت، انتقال بالا بیماری های عفونی و مسری ، آلودگی هوا ، آلودگی های صوتی و غیر از معضلات دیگری هستند که افراد پرخطر با آن ها مواجه هستند. اما اگر علائم کرونا را  مشاهده کردید بدون ترس و نگرانی می توانید تشخیص کووید ۱۹ را در خانه با تماس آنی آزما انجام دهید.

در چه صورت اقدام به آزمایش کووید ۱۹ کنیم؟

این روز ها با پاندمی شدن ویروس کووید ۱۹ یکی از تست های رایج آزمایشگاه محسوب می شود. اگر شما علائمی از این بیماری در خود یا سایر اعضای خانوادتان احساس کردید می توانید با تماس و پذیرش آزمایش کرونا PCR و یا الایزا اقدام به تشخیص آن کنید. (جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آزمایش کرونا (PCR و الایزا مراجعه فرمایید) همچنین به این نکته توجه داشته باشید که شما با تشخیص سریع و به هنگام این ویروس می توانید از ابتلای سایر اعضای خانواده و عزیزانتان از این ویروس نجات یابید. آنی آزما بعد از پذیرش آزمایش مورد نیاز شما به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه ها در سریع ترین زمان ممکن با شما جهت انجام آزمایش تماس می گیرد و پس از نمونه گیری در محل مد نظرتان ، جوابدهی در کم ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. بنابراین شما می توانید از مبتلا بودن و یا سالم بودن خود و اعضای خانواده خو اطمینان کسب کنید و با دید بهتری بهتری اقدام به اعمال خاصی در این رابطه بکنید. ( جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله اگر جواب تست کرونا مثبت بود چه کار کنیم؟ مراجعه فرمایید) در ادامه علائمی را که اگر احساس کردید بهتر است آزمایش دهید را اشاره می کنیم:

تب بالا

خستگی

گلو درد

آبریزش بینی

تنگی نفس

اسهال

استفراغ و حالت تهوع

احساس تپش قلب

مشکلات عصبی و سکته های قلبی

راش های پوستی

قرمزی چشم

احساس بوی بد و لجن

از دست دادن حس بویایی و چشایی

سردرد

حس کوفتگی در بدن

ناباروری در مردان و غیره

اگر شما یا سایر اعضای خانوادتان جهت پیشگیری از کرونا ویروس در قرنطینه به سر می برید و انجام آزمایش کرونا و آزمایشات چکاپ خود را جهت تشخیص ویروس کووید ۱۹ سخت می دانید با انجام پذیرش آنلاین در صفحه صفحه اصلی آنی آزما از صف های طولانی پذیرش و خطر ابتلا در آن ها می توانید رها شوید. علاوه بر این ها نمونه گیری آنی آزما در خانه یا محل مد نظر شما در کم ترین وقت ممکن و بدون دردسر انجام می شود. توجه داشته باشید که نمونه گیری توسط کادر مجرب و آموزش دیده انجام می گیرد. در خصوص جواب دهی و پشتیبانی این مجموعه باید بگوییم جواب دهی در سریع ترین زمان ممکن توسط آزمایشگاه های مطرح در سطح شهر انجام می شود. شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن جواب آزمایش خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه دریافت کنید و برگه خود پرینت بگیرید و یا در گوشی ، لپ تاپ خود ذخیره کنید تا در صورت نیاز با پزشک خود جهت اقدامات لازم مشورت کنید.

** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس