کد خبر 1147698
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
image-20201124122206-1.jpeg

در این پست روشی را یاد بگیرید تا از کسب و کارتون درآمد چند ده میلیونی داشته باشید.

خیلی از ما ایرانیها دوست داریم درآمد چند ده میلیونی از کسب و کارمون داشته باشیم ولی باید بدونید که در بعضی از کارها را نمیشه این درآمد را بدست آورد.   با وضع اقتصادی موجود و تورمی که هیچ وقت تمامی نداره داشتن حقوق بالا همیشه یکی از دغدغه های قشر متوسط جامعه بوده و هست. ولی در برخی از کسب و کارها نمیشود این درآمد را بدست آورد مثلا کسی که در شرکت دولتی مشغول به کار است و یا کسی که درآمد با حقوقی اداره کار میگیرد، نمیتواند میزان درآمد خود را بالا ببرد یا تغیر دهد پس باید چه کرد، حرف ما هم اینجا شروع میشود " باید در کنار شغل اصلی خود حرفه ای با آینده عالی را در نظر بگیرد" حرفه ای که نه قدیمی شود و نه تعداد افراد زیادی در آن حرفه مشغول به کار باشند، این روش روشی فریلنسرنگ میباشد. امروزه خیلی از حرفه های  موجود بدلیل آسان بودن در امر یادگیری و  وجود آموزشگاههای زیاد در سطح کشور به حرفه ای کاذب تبدیل شده است. این در صورتی است که برخی از حرفه ها بدلیل نو بودن و نبود آموزشگاه ها دولتی هنوز اشباع نشده و هنوز نیاز به متقاضی دارد.

plcmen_1.jpg

یکی از این حرفه ها که میتوان در کنار کار ثابت داشت یادگیری و آموزش PLC است، که نه در دانشگاهها تدریس میشود و نه رشته های فنی و حرفه ای بطور مفصل به این موضوع پرداخته است. PLC  رشته بروزی در برق صنعتی می باشد و نیاز است که کسی که در این حرفه پا می گذارد همیشه دانش خود را بروز کند. یکی از دیگر مزیت های PLC  که باعث شده این حرفه یک حرفه ای پولساز لقب بگیرد گستردگی آن در یادگیری است. چون تعداد برندهای موجود در PLC  زیاد می باشد و نیاز به یادگیری این مبحث هر  روز بیشتر احساس میشود(البته اگر کسی چندین برند از PLC  را یاد بگیرد باعث میشود تا پروژه های بیشتری را در  زمینه PLC  دریافت کند و در کنار شغل اصلی خود این پروژه ها را بصورت آزاد انجام دهد کسب درآمد کند.)

امروزه بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ از PLC  در قسمت کنترل خطهای تولیدی خود استفاده میکنند و تمامی این صنایع به متخصص PLC  برای برنامه نویسی و کنترل PLC  نیاز دارند، پس فرصت یادگیری PLC را از دست ندهید. قیمت گذاری برخی از پروژه های PLC  حتی به چند صد میلیون هم میرسد که این پروژه ها به شرکت های با رزومه کاری با داده میشود ولی کسی که تازه این حرفه را شروع کرده میتواند با پروژه های میلیونی یا حتی چند ده میلیونی شروع کند. اگر با اعداد و ارقام بخواهیم صحبت کنیم یک پروژه ی ساده در این حرفه که شاید یک روز هم بیشتر طول نکشد درآمد دو سه میلیونی را عاید برنامه نویس آن میکند.

یکی دیگر از حرفه های که هر روز در  کشور ما نیازش بیشتر احساس میشود تکنیسین های آموزش دیده خانه هوشمند است. خانه هوشمند آینده خانه های سنتی ما است و اگر کسی در این حرفه حرف های برای گفتن داشته باشد می تواند راحت با تاسیس شرکت درآمد خوبی از این حرفه کسب کند. ساختمان ها در کشورهای بزرگ صنعتی دیگر بصورت سنتی ساخته نمی شود و تجهیزات خانه ها با تکنولوژی روز دنیا هوشمند شده است. با این حال کشور ما هم نیاز به این متخصصین را بیشتر از پیش احساس میکند. خانه هوشمند حرفه ای نو است و کمتر کسی با تجهیزات و برنامه نویسی این دستگاه ها آشنایی داره بخصوص در شهرستان ها میتوان با یادگیری این حرفه نمایندگی یکی از شرکت های واردکننده دستگاه های خانه هوشمند را گرفت و به نوعی پول پارو کرد.  برای کسانی که شغلی ندارند توصیه میکنم که دیگر نیاز نیست که استخدام شوید، یاد بگیرید تمرین کنید و با حرفه ای که دارید میتوانید بصورت آزادکاری و فریلنسرینگ کسب درآمد کنید.

آموزشگاه PLCmen

چند وقتی است در خبرگزاری ها نام این آموزشگاه plcmen  بیشتر شنیده میشود و با آموزشهای آنلاین رایگان خود توانسته جلت توجه زیادی را برای علاقه مندان به PLC و خانه هوشمند بوجود آورد. با تحقیقی که صورت گرفته یکی از آموزشگاه­های تخصصی در زمینه PLC و اجرای پروژه می­باشد که بسیاری از دانشجوهای خود را نیز در  پروژه های شرکتی خود مشغول بکار کرده است. این آموزشگاه دارای بیش از  200 ساعت فیلم آموزش دوره­های PLC است که تمامی فیلم­ها با وسایل صنعتی تهیه و ضبط شده است و با پروژه­های که در این فیلم­ها آموزش داده شده کار یادگیری را آسان کرده است.

نتیجه گیری

حرفه های زیادی وجود دارد که در کنار شغل اصلی میتوان آنها را یاد بگیرید و درآمد حتی بیشتر درآمد اصلی خود بدست آورید و همیشه دنبال حرفه ای بگردید که نیاز به آن حرفه در جامعه احساس شود نه حرفه که بدلیلی آموزشهای بسیاری که در دانشگاهها و آموزشگاهها آزاد و دولتی وجو دارد نیاز به آن در جامعه احساس نشود.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس