مددی: اتفاقات بازی با فولاد مثل کوه یخ و سناریو بود/ رفتار فکری را تائید نمی کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: برای اتفاقات رخ داده متاسفیم و این موضوع را یک سناریوسازی از طرف باشگاه فولاد و برخی از افرادی که در آنجا فعالیت می کنند می دانیم.

به گزارش مشرق، احمد مددی در خصوص بازگشت دیاباته به تمرینات استقلال اظهار داشت: بعد از اتفاقات بازی با فولاد و گزارش سرمربی تیم، کمیته انضباطی باشگاه روز گذشته تشکیل جلسه داد.

وی افزود: در این جلسه دفاعیات و اظهارات دیاباته استماع شد و به اعضای این کمیته پاسخ داد. در این نشست مترجم فرانسوی حضور داشت تا پاسخ های دیاباته بدون کم و کاست منتقل شود.

سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: این نشست در فضای دوستانه ای برگزار شد. او بازیکن حرفه ای و خوش اخلاق فوتبال ایران است و هفته آینده بعد از بررسی همه جوانب رای صادر خواهد شد. او امروز با هماهنگی فکری در تمرین حضور داشت و هیچ مشکلی برای دیدار روز چهارشنبه نخواهد داشت.

مددی در خصوص شکست مقابل فولاد و واکنش باشگاه به اتفاقات گفت: برای اتفاقات رخ داده متاسف هستیم. این موضوع را یک سناریوسازی از طرف فولاد و برخی از افرادی که در آنجا فعالیت می کنند، می دانیم. در آن بازی تنها یک صفحه از اتفاقات به نمایش در آمد و آن اتفاقات مثل کوه یخی بود، چون بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد دیده نشد. مستندات لازم را در اختیار داریم و در صورت لزوم در اختیار مراجمع ذیربط قرار خواهیم داد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا درست است سرمربی یک تیم به آن شکل وارد چنین حواشی شود، عنوان کرد: ما این کار را تائید نمی کنیم ولی چیزی که دیدید، کوه یخ بود. بسیاری مسائل ناگفته وجود دارد که ثابت می کند بسیاری از بداخلاقی ها از ناحیه نیمکت فولاد رخ داده که متاسفانه به شکل دیگری نمایش داده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اس اس اسیایی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    مشکل استقلال اینکه سیاوش یزدانی همیشه مصدوم هستش خدایش الان سیاوش تو ایران حرف اول رو میزنه هم از لحاظ تکلینگ قوی هست و هم ازلحاظ مارکینگ و بازی خوانی قدوقامتش هم که عالی هست اما متاسفانه همیشه مصدوم هستش ما باید هرجورشده سیاوش رو برگردونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس