غیبت احتمالی ۳ بازیکن رئال مادرید در مصاف با اینتر

تیم فوتبال رئال‌مادرید ممکن است مجبور شود بدون سه بازیکن کلیدی خود به ایتالیا سفر کند تا با اینتر روبه‌رو شود.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، تیم فوتبال رئال‌مادرید برای بازی حساس چهارشنبه خود مقابل اینتر در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ممکن است نتواند روی سه بازیکن کلیدی خود حساب کند.

اولین نفر کریم بنزما مهاجم فرانسوی این تیم است که امروز (دوشنبه) به صورت انفرادی و جدا از سایر هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد. طبق اعلام آ اس صرفنظر از یک معجزه که به بنزما اجازه دهد فردا در تمرینات گروهی رئال مادرید شرکت کند، او نخواهد توانست همراه با سایر بازیکنان این تیم به ایتالیا سفر کند و این بدان معنا خواهد بود که زین‌الدین زیدان باید روی ماریانو دیاس به عنوان مهاجم نوک حساب کند چرا که لوکا یوویچ هم به دلیل ابتلا به کرونا خانه‌نشین است.

با توجه به وضعیت حساس رئال‌مادرید در جدول گروه B (۴ امتیاز در رده سوم جدول) کسب پیروزی در این بازی برای زیدان و شاگردانش بسیار مهم است و به همین دلیل غیبت بنزما می‌تواند ضربه سنگینی به شانس این تیم برای کسب پیروزی بزند.

این اما تنها درد سرزیدان  زیدان نیست چرا که علاوه بر بنزما، کاسمیرو و ادر میلیتائو نیز در تمرینات امروز رئال‌مادرید حضور نداشتند. آنها ظاهراً کرونا را شکست داده‌اند اما نتیجه تست قبلی‌شان آنها که پیش از بازی شنبه شب رئال‌مادرید و ویارئال انجام شد، دقیق نبوده و به همین دلیل آنها مجبور شدند به قرنطینه خانگی ادامه دهند. این دو نفر امروز تست کرونا داده‌اند اما هنوز نتیجه آن اعلام نشده است. به جز این سه نفر، سرخیو راموس  فدریکو والورده دو بازیکن مصدوم کهکشانی‌ها هم امروز تنها در سالن بدنسازی تمرین کردند

رئال‌مادرید چهارشنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف اینتر خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس