کد خبر 1147400
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
مسی و دیونگ مقابل دیناموکیف بازی نمی‌کنند

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و هم‌تیمی هلندی او این تیم را در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی نمی‌کنند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه بارسلونا اسامی بازیکنانی که این تیم را در سفر به اوکراین برای مصاف با دیناموکیف همراهی می‌کنند اعلام کرد که در این فهرست نام لیونل مسی و فرانکی دیونگ دیده نمی‌شود.

رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در حالی تصمیم گرفته به دو ستاره تیمش استراحت بدهد که چند بازیکن دیگر او  از جمله سرخی روبرتو، جرارد پیکه و آنسو فاتی را هم به دلیل مصدومیت غایب هستند. به این ترتیب بارسلونا با تنها ۱۶ بازیکن از تیم اصلی به پایتخت اوکراین سفر می‌کند.

بارسلونا با کسب یک پیروزی در اوکراین می‌تواند صعودش را به مرحله بعدی مسجل کند اما کومان ترجیح داده که تیمش بدون مسی و دیونگ برای تحقق این هدف تلاش کند.

فهرست بازیکنان بارسلونا: تراشتگن، نتو، جونیور فیرپو، لنگله، آلبا، پیانیچ، ماتئوس(بازیکن بارسای B)، سرجینو دِست، ‌آلنیا، پدری، کوتینیو، ریکی پوج، گریزمان، ترینکائو، دمبه، برایت‌ویت، پنیا کونراد (بازیکن بارسای B)  و اسکار مینگسا (بازیکن بارسای B)

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میهمان دیناموکیف خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس