بورس نمایه

افراد حقیقی ۵۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام میدکو بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حقیقی‌ها حدود ۵۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۳هزار و ۸۱۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۰درصد یعنی ۱۲هزار و ۴۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۴درصد از کل معاملات شد.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «میدکو»، «وتجارت» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «دی»، «شساخت» و «ومعدن» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت هلدینگ صنایع معدنی  معادل ۱۲۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک دی با برتری ۲۲میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۴۰ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۶ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۶۰میلیارد تومان بود.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    امیدوارم نهادهای نظارتی نگذارند دولت دوباره بورس رو به فنا بده. دولتِ پول مردم خور بگذاره قدری از ضررهامون کم بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس