کد خبر 1147277
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
چرایی ناکامی مدیرعامل باشگاه تراکتور/ تبریز مدیر می‌خواست

تیم تراکتور همواره در سالهای اخیر با خریدهای آنچنانی و البته با حضور طرفداران پرشورش نوعی حس غافلگیری را برای اهالی فوتبال به ویژه لیگ برتری ها در آستین داشته است.

سرویس ورزش مشرق – تبریزی ها معتقدند که این شهر، شهر اولین هاست و برای همین منظور لیستی از اولین مراکز مختلف فرهنگی و اجتماعی و یا اقتصادی را ردیف کرده اند و از آنها به عنوان دلایلی برای اولین بودن در اغلب اتفاقات کشور یاد می کنند. این شهر امسال هم برای اولین بار دست به اقدامی جالب زد تا همه فوتبالی ها به ویژه طرفداران پرشورش را غافلگیر کند.

باشگاه تراکتور طی این یکی دو فصل برای حضور در لیگ برتر از پیراهن های شرکت آدیداس استفاده می کرد و قصد داشت در این فصل هم با همین شرکت همکاری داشته باشد ولی تشدید تحریم ها موانعی را ایجاد کرد که سرانجام، حل و فصل شد. از این رو برای تهیه لباس این فصل، یکی از نمایندگان باشگاه به خارج از ایران سفر کرده و ۱۲۵ کیت از هر یک از لباس های اول، دوم و سوم این تیم را برای برگزاری دیدارهای نیم فصل اول تهیه کرد ولی این تیم در اولین بازی خانگی اش در اقدامی که شاید این را هم بتوان جزو اولین ها حساب کرد، از پیراهن اصلی رونمایی نکرد. در حالی که مرسوم است همه باشگاه ها در بازی اول خانگی شان با پوشیدن پیراهن اصلی از کیت جدیدشان رونمایی می کنند و به تناوب در دیدارهای بعدی بیرون خانه لباس های دوم و سوم شان را می پوشند.

پیراهن اول تیم تراکتور دقیقا پیراهن باشگاه آرسنال انگلیس است و پیراهن دوم این تیم سفید و پیراهن سوم هم قرمز رنگ با آرم و علائم شرکت آدیداس است. ولی این باشگاه در دیدار اول خود مقابل نفت مسجد سلیمان که در یادگار امام تبریز برگزار می شد با پیراهن های سومش یعنی قرمز رنگ به میدان رفت در حالی که همه منتظر بودند از پیراهن اول این تیم رونمایی شود.

با این همه در دیدار دوم و دیدار با نساجی قائمشهر که لباس قرمز به تن می کند باز هم تراکتوری ها پیراهن های دوم خود (سفید) را به تن کردند و خبری از پیراهن هایی که شبیه به لباس آرسنال بود نشد! سئوالی که این روزها مطرح است چرایی این موضوع و نبود لباس اول تراکتور است که البته هیچ توضیحی از سوی مسئولان وقت که اکنون از کار کنار رفته اند، در این باره ارائه نشده و کسی نمی داند چه بلایی بر سر پیراهن های اول تیم تراکتور آمده است؟

۱۲۵ دست پیراهن طرح آرسنال که کسی از سرنوشت آنها خبر ندارد و باید دید آیا تیم تراکتور سرانجام در دیدار با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر این پیراهن ها را از انبار باشگاه بیرون می آورد تا هواداران این تیم لباس جدید تیم محبوب شان را ببینند و یا باز هم سرنوشت این همه لباس مبهم خواهد ماند. البته، هنوز پاسخی هم درباره وضعیت نامعلوم این لباس ها داده نشده که اکنون کجاست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمود خطیبی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    27 2
    باعرض سلام خدمت مسولین محترم مشرق نیوز.این گزارش خبری چه ربطی به شهر اولین ها یعنی تبریز عزیز دارد؟!!! تیم محترم و محبوب تبریزی یعنی تراکتور با تفکر یک فرد متمول و پولدار یعنی آقای زنوزی اداره میشود.نمیشه کارهای این تیم رو به شهر پر افتخار و شهید پرور تبریز ربط داد.باتشکر
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    12 1
    پیراهن گم بشود ایراد ندارد وطن و شرف ملی گم نشود که ظاهرا گم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس