کد خبر 1147171
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
حق پخش تلویزیونی مانع اخراج کی‌روش از تیم ملی کلمبیا

سایت ESPN اعلام کرد اگر معیار مربیان پیشین تیم ملی کلمبیا مدنظر فدراسیون فوتبال این کشور باشد کارلوس کی‌روش اخراج می‌شود اما یک عامل ممکن است مانع این تغییر شود.

به گزارش مشرق، نشریه ESPN ضمن اشاره به اتفاقات رخ داده در تیم ملی فوتبال کلمبیا که کارلوس کی روش را تا مرز اخراج از این تیم پیش برده است، به بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی این کشور پرداخت. کی روش بعد از دو باخت متوالی به اروگوئه و اکوادور در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، وضعیت خوبی ندارد.

ESPN در بخشی از گزارش خود به مشکل کی روش در پست دفاع راست و کمبود بازیکن در این پست اشاره کرد که باعث شد تیم ملی کلمبیا به دلیل جابجایی بازیکن در این پست لطمه زیادی بخورد.

بیشتر بخوانید:

تکلیف کی‌روش با کلمبیا مشخص شد

این وب سایت همچنین وضعیت سرمربیان تیم ملی کلمبیا از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۱۱ را بررسی کرده و به عمر کوتاه مربیان کلمبیا در این دوره و پیش از سرمربیگری «خوزه پکرمن» پرداخته است؛ تغییر هشت مربی در طول این سال‌ها که زمان زیادی برای کار پیدا نکردند و معمولاً بعد از چند باخت از کلمبیا کنار گذاشته شدند.

ESPN در بخشی از گزارش خود آورده است: «اگر همان معیارها اعمال شود، مطمئناً کی روش هم اخراج خواهد شد و فدراسیون کلمبیا به دنبال گزینه‌های دیگر می‌رود اما یک چیز ممکن است سرمربی سابق رئال مادرید را نجات بدهد. هنوز مشخص نیست که فدراسیون کلمبیا قادر به اخراج کی روش باشد. درآمد حق پخش تلویزیونی مسابقات انتخابی جام جهانی ناامید کننده بوده است. درآمدی هم از طریق فروش بلیت مسابقات وجود ندارد. اوضاع مالی کساد است.

ضمناً هیچ تنگنا و فشار زمانی وجود ندارد. مسابقات بعدی کلمبیا در ماه مارس برگزار می‌شود اما بعد از آن رقابت‌ها فشرده و با سرعت زیاد خواهد بود از جمله رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا در ماه ژوئن و جولای که کلمبیا به طور مشترک میزبان است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    8 4
    بیچاره دولت و مردم کلمبیا که هرچه پول از فروش کوکایین در بیاورند باید به کارلوس کی روش بدهند و آخرش هیچ چون راه و روش کارلوس کی روش فقط تدافعی است و همه بازیکنان را در درون دروازه جا میدهد و میگوید از جان و دل دفاع کنید و خلاصه ملت را سرکار میگذارد و اجازه نمی‌دهد بازیکنان فوتبال بازی کنند او نیاز به یازده دروازه بانی دارد دلم برای کلمبیا می سوزد که آنها مثل ما نوکر اجنبی زیاد دارند
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      5 0
      متاسفانه کلمبیا از سالهای دور در سیطره بریتانیا بوده است. مانند کشور ما که مزدوران بریتانیا و سربازان ملکه در آن با کمک بی بی سی در همه جا رخنه کرده اند.
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      11 0
      متاسفانه کلمبیا از سالهای دور در سیطره بریتانیا بوده است. مانند کشور ما که مزدوران بریتانیا و سربازان ملکه در آن با کمک بی بی سی در همه جا رخنه کرده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس