کد خبر 1146400
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
توافق کلمبیا با کی‌روش برای پرداخت قسطی مطالبات/تا زمان انتخاب جانشین مربی پرتغالی ابقا شد

یک رسانه کلمبیا خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور مشکلی با پرداخت مطالبات مربی پرتغالی ندارد و اکنون به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای اوست.

به گزارش مشرق، نشریه «ال تمپو» کلمبیا در جدیدترین خبر در زمینه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این کشور خبر داد مشکل مالی مانع از برکناری مرد پرتغالی نشده است.

دلیل اصلی اعلام نشدن برکناری کی روش بعد از شکست سنگین 6 بر یک مقابل کلمبیا پیدا کردن جانشین مناسب برایش است. درست است فدراسیون کلمبیا با مشکلاتی مالی دست و پنجه نرم می کند اما با کی روش در این زمینه توافق دارد و در صورت قطع همکاری می تواند به صورت اقساطی مطالبات کی روش را پرداخت.

دلیل اصلی عدم صدور حکم اخراج کی روش تنها پیدا کردن جایگزین مناسب است. فدراسیون فوتبال کلمبیا در این زمینه رینالد رویدا که سابقه مربیگری در کلمبیا از سال 2004 تا 2006 را دارد درنظر داشت ولی این موضوع به نتیجه نرسید.

اسم های دیگری برای جانشینی کی روش مطرح است ولی تا زمان انتخاب مربی جدید کی روش نیمکت تیم ملی کلمبیا خواهد ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آران IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    14 2
    کیروش مربی خوبی نبود.تقریبا در هر تیمی عذر او را خواستند ولی در ایران تنها کاری که می کرد نق زدن پارک کردن اتوبوس و پول گرفتن زیاد بود.
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      13 0
      ببین مسئولان فوتبال و امثال فردوسی پور رو چه نابغه هایی بودن که این مرد روکه همه جا اخراجش کردند 8 سال به ما تحمیل کردند و کلی هم منت گذاشتند.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 3
      کی روش کارش رو خوب بلد بود. پیراهن تیم ملی حرمت داشت. مربیان دوزاری سایر تیم ها رو ادب می کرد. تیم های حاشیه خلیج فارس نتوق نمی کشیدند. هر جایی که بره خدا پشت و پناهش باشه.
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 2
    کی روش واقعا مربی بود تو ایران خوب داشت کار میکرد چرا کسانی ساز مخالف‌زدند و باعث جدایی این مربی از تیم ملی ایران شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس