کد خبر 1147156
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش مشرق، علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت: متولد ١٣١٤ در همدان است. حالا درست ۸۵ سال دارد. خودش رزمنده و جانباز دفاع مقدس است و مادرش هم که در سال ۱۳۸۵ از دنیا رفت جانباز بود. دو پسر و دو دامادش هر چهار نفر به شهادت رسیدند. از این خاندان جمع زیادی در جنگ بودند و عزیزان زیادی هم به شهادت رسیدند. به گونه ای که ٨ سال مستمر این خانواده در عزا و سوگ عزیزان خود بودند.

در جشنواره پویانمایی کشور در سال ١٣٩٧ به عنوان خانواده معظم شهیدان از او و همسر مکرمه و فداکارش تجلیل کردیم. از حاج جلال حاج بابایی میگویم، یکی از فرزندان برومندش دکتر حمیدرضا حاج بابایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و چندین دوره نماینده مردم شریف همدان و در حال حاضر باسابقه ترین نماینده در مجلس است.

کتاب "حاج جلال" خاطرات رزمنده و جانباز دفاع مقدس حاج جلال بابایی است که به همت خانم لیلا نظری گیلانده و توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده است. کتاب در ١١ فصل و ٣١١ صفحه از کودکی و دوران دفاع مقدس این چریک پیر و مجاهد نستوه را روایت می کند. مطالعه این کتاب خواندنی را به همه توصیه می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    4 0
    خدا رحمتش کنه ولی همیشه یه عده از جهل و دین ابزاری می سازن که یه عده رو گوشت قربونی واسه دنیای خودشون کنن
  • ڪیان IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    2 0
    ممنون‌از‌معرفی‌ڪتاب‌حتما‌مطالعه‌ش‌میڪنم. حاج‌جلال‌تنت‌سلامت‌زیرسایه‌آقا‌صاحب‌الزمان‌عجل‌الله ایرانِ‌اسلامی‌رو‌امثال‌حاج‌جلال‌وخانواده‌محترمش‌سرافراز‌ڪردند نه‌ڪسانی‌مثلِ‌نجفی‌ها‌فریدون‌ها‌امثالهم‌وآقازاده‌های‌خون‌توشیشه‌ ڪن‌هاشون‌ڪه‌مردم‌و‌ڪشورشونو‌#به‌خاطر‌یڪ‌مشت‌دلار‌چوب‌حراج‌میزنند.. اللهم‌عجل‌لولیڪ‌الفرج‌الهی‌آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس