کد خبر 1146785
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
سامانه بارشی امروز تهران ترک می کند/پیش بینی رگبار برف و باران

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز تهران ترک می کند گفت: وقوع رگبار برف و باران در استان پیش بینی شده است.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران از تناوب و ادامه دار بودن بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شرقی و جنوبی تا ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: سامانه بارشی امروز تهران را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

احتمال وقوع سیل در تهران

وی گفت: پیش از ظهر امروز همزمان با خروج کامل سیستم فعال بارشی، از شدت ناپایداری‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای در سطح استان کاسته می‌شود.

جلالی افزود: از ظهر امروز تا بامداد دوشنبه به واسطه رطوبت به جا مانده، به صورت منطقه‌ای و محلی، در برخی مناطق بخصوص نیمه شمالی استان رگبار باران، بارش پراکنده، ارتفاعات رگبار برف (ضعیف‌تر از امروز) قابل پیش بینی است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: اگر وضعیت با تغییرات زیاد همراه نباشد پایان هفته سیستم جوان و تازه نفس دیگری هوای استان تهران را بارانی و ارتفاعات را برفی خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت جوی کنونی استان گف: امروز از اوایل وقت شاهد آسمانی ابری گاهی بارانی، به تدریج قطع بارش خواهیم بود و بعد از ظهر و شب با احتمال بارش پراکنده روبرو هستیم و برای امروز حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 0
    خدا وکیلی خوب بارید ..... تو کرج که 24 ساعت یک ضرب بارش خوب داشتیم . خدارو شکر
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      2 0
      الان ظریف میگن ماکه گفتیم بایدن خوبه!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      0 1
      الان طب سنتی میگن ما که گفتیم خوبه و عسل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس