کد خبر 1146779
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۱۱۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت فلزات اساسی بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک آینده ۳۷۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۷۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «شستا»، «وملی» و «خودرو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «کگهر»، «سامان» و «کحافظ» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۰۵ میلیارد تومان (۵۴درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۴۴۰میلیارد تومان (۳۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۹.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید ۴۹میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲ درصد از چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۳۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۱۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس