کد خبر 1146744
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
بدترین بارسلونای دهه اخیر؛ تیمِ بی‌برنامه بازهم باخت

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان شروع خوبی در رقابت های لالیگا نداشته و شکست مقابل اتلتیکو مادرید وضعیت را بدتر هم کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا تاکنون تنها ۱۱ امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن کسب کرده است. آنها سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست را در ۸ بازی تجربه کرده اند که از دو شکست مقابل دو رقیب جدی قهرمانی یعنی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بوده است.

آخرین باری که بارسلونا چنین آمار ضعیفی از خود به جای گذاشته بود، به فصل ۱۹۹۱/۹۲ برمی گردد که در ۸ بازی نخست آن فصل هم دقیقاً همین تعداد امتیاز را کسب کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

بدترین بارسلونای دهه اخیر؛ تیمِ بی‌برنامه بازهم باخت

دیگو سیمئونه برای اولین بار موفق شد بارسلونا را در رقابت های لالیگا شکست دهد و به طلسم ۲۰ بازی بدون پیروزی مقابل آبی اناری ها پایان داد. اتلتیکو مادرید حالا ۲۴ بازی بدون شکست را در لالیگا پشت سر می گذارد و با یک بازی کمتر و هم امتیاز با رئال سوسیداد (۲۰ امتیاز) در رده دوم قرار دارد.

بارسلونا اما در پنج بازی اخیر لالیگایی خود تنها یک پیروزی کسب کرده و تقریباً بعد از سه دهه، بدترین شروع خود را تجربه کرده اند و در رده دهم جدول قرار دارند. تنها نکته امید بخش برای بارسلونا این است که در فصل ۱۹۹۱/۹۲ با وجود آن شروع ضعیف، در پایان فصل با ۵۵ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید، قهرمان لالیگا شدند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • س ز IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    6 0
    البته در نظر داشته باشید که قانون 3 امتیاز برای هر برد از فصل 1996-1995 برقرار شد یعنی بارسا در آن فصل از 16 امتیاز ممکن 11 امتیاز گرفته که میشه68.75 درصد امتیازهای ممکن ولی در فصل جاری از 24 امتیاز ممکن 11 امتیاز گرفته که میشه 45.83 درصد امتیازات پس اگر قانون قدیم امتیاز دهی برقرار بود بارسا در فصل جاری تنها 8 امتیاز کسب کرده بود که یعنی تیم فعلی بارسلونا که از تیم فصل 92-91 کمتر امتیاز گرفته و با وضع فعلی مدیریتی و فنی و خصوصا بی انگیزگی محض مسی نمیشه انتظار داشت که این تیم به سان تیم فصل 92-91 بتونه قهرمانی رو به دست بیاره
    • سالار IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      3 0
      آفرین به این دقت....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس