به گزارش مشرق، سمیه رفیعی، نماینده مجلس درباره پرونده پیرزن جنوبی طی رشته توییتی نوشت: برای پیگیری روند درمانی زن سرپرست خانوار در بیمارستان محل بستری به ملاقات وی رفتم. نکته تاسف بار آنجا بود که این برخورد با وجود معلولیت مورد تایید سازمان بهزیستی و سرپرستی دوکودک وی صورت گرفته بود.

سپاه استان هرمزگان قول تهیه زمین و قرارگاه جهادی امام رضا نیز قول ساخت آن را در کوتاه مدت داده است که البته ما نیز در فراکسیون بانوان مجلس پیگیر به نتیجه رسیدن این قول‌ها هستیم.

به لطف رسانه‌ها، هرچند که رسیدگی عاجلی به این خانم صورت گرفت و وی نیز از روند درمانی اظهار رضایت می‌کرد اما نکته مهم آنجاست که تحت هیچ شرایطی این قبیل از مسائل تکرار نشود و هیچ شخصی به خود اجازه توهین به یک بانوی زحمتکش را ندهد.

متاسفانه عدم توجه کافی دولت‌ها به اصل ۳۱ قانون اساسی در مورد تامین مسکن با اولویت افراد نیازمند و برنامه‌های حمایتی از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست که در برنامه‌های توسعه‌ای ۴م، ۵م و ۶م پیش‌بینی شده، یکی از دلایل مهم چنین اتفاقات تلخ و ناگوار است.

 در آخر هم آنکه خلاهای قانونی و عدم تناسب جرم به وقوع پیوسته با مجازات اعمالی نیاز به بازنگری جدی دارد. چراکه این جدیت و سرعت عمل در برخورد با این آلونک هیچ سنخیتی با اهمال در برخورد با تخلفات ویلاهای لواسان و مال‌های بزرگ تهران ندارد.

 ضمنا به جهت حفظ کرامت این بانوی جنوبی، عکسی از ملاقاتم را منتشر نخواهم کرد. همچنین جا دارد قدردان زحمات خانم سعیدی سوپروایزر بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعبارس و آقایان رئیسی و رشیدی کوچی نمایندگان مجلس باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    اما من به اون بخشش نگاه می کنم که اصلاح طلبا به هر بهونه ای دوس دارن رو اعصاب مردم راه برن و اماده نگهشون دارن برای روز مبادا(78 88 96 و بنزین)شون. و چی بهتر از خراب کردن خونه ی یه بی سرپناه باشه؟
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    چند اسلاحتلب دار بزنید تا کمی از درد این ماجرا کم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس