کد خبر 1146526
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
صادرات قیر و عایق رطوبتی از طریق بورس کالا

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی در روزهای آتی قیر رایگان به شهرداری‌ها اختصاص خواهد یافت.

به گزارش مشرق، مهدی عبوری عصر شنبه در بازدید از بافت‌های فرسوده مناطق هدف و سکونت‌های غیر رسمی و پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری تنکابن رامسر و عباس آباد گفت: در شهرستان عباس آباد رودخانه کاظم رود و منطقه‌ای که رینگ شهری در آن واقع شده دو پروژه به عنوان پایلوت قرار می‌گیرد و کمکی از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت باز آفرینی شهری ایران انجام خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان تنکابن در رودخانه چشمه کیله مردم از سال‌های دور انتظار داشتند دیواره سازی و جداره سازی انجام شود که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی مازندران این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت باز آفرینی ایران مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی ایران تصریح کرد: در شهرستان رامسر پروژه بزرگ رودخانه صفارود در دست اقدام است که مدیریت شهری کارهای خوبی را آغاز کرده و این پروژه در دستور کار قرار گرفته و حمایت مالی خواهیم کرد.

عبوری گفت: مجلس شورای اسلامی حمایت برای تخصیص قیر رایگان را تا هفته آینده اعلام خواهد کرد و در محدوده‌های هدف قیر در اختیار شهرداران قرار خواهد گرفت تا محدوده‌های هدف باز آفرینی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پروژه‌هایی اعم از فرهنگ سرای رامسر، پارک‌های محله‌ای و اماکن قدیمی و تاریخی در دستور کار قرار گرفته و با جمع بندی طرح‌های آنها از سوی راه و شهرسازی پیگیری و اعتبارات لازم را پرداخت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بخشودگی هزینه صدور پروانه در بافت‌های فرسوده ماده ۱۶ قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن در سامانه بدهی‌های دولت ثبت و از سوی سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌هایی که در اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود تخصیص پیدا خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علـی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    از اونجایی که اکثر کارای شهرداری دست پیمانکارای خصوصی هست اونوقت مطمئن هستید به بازار آزاد راه پیدا نمیکنه؟ چه تضمینی دارید؟!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس