کد خبر 1146404
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
بیانی: مدافعان استقلال اصل دفاع را برابر فولاد رعایت نکردند

پیشکسوت استقلال گفت: در هنگام ضربات ایستگاهی یارگیری منطقه‌ای و پوشش درست نفر به نفر اصل مهمی است که مدافعان استقلال در این دیدار رعایت نکردند.

به گزارش مشرق، «شاهین بیانی» اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد استقلال بازی سختی را در اهواز مقابل فولاد خوزستان پیش رو داشت و در این جدال بیرون از خانه، شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور  در اهواز مقابل فول خوزستان متحمل شکست ۲ بر یک شد.

وی افزود: در دیداری حساس و دشوار همچون این مسابقه تیمی به پیروزی دست پیدا می‌کند که بتواند از موقعیت‌های پیش آمده استفاده و کمتر اشتباه کند.

بیشتر بخوانید:

غیبت عجیب برهانی روی نیمکت استقلال

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این بازی به قدرت خط هافبک خود تکیه کرده بود و قصد داشت اجازه خلق موقعیت را به نفرات میانی فولاد خوزستان ندهد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که استقلال به گل رسید، توانسته بود به هدف و خواسته خود برسد و حریف را کمتر در موقعیت گل قرار دهد اما در ادامه بازی حریف جلو کشید و توانست فضاهای کنار زمین را از استقلال بگیرد.

بیانی تاکید کرد: مدافعان استقلال در صحنه گل فرشاد احمدزاده و خطای پنالتی وظایف خود را انجام نداده و دچار اشتباه شدند تا بازی برده با شکست عوض شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در هنگام ضربات ایستگاهی یارگیری منطقه‌ای و پوشش درست نفر به نفر اصل مهمی است که مدافعان استقلال رعایت نکرده و دچار اشتباه شدند تا سانتر آیاندا پاتوسی به راحتی در اختیار احمدزاده قرار گرفته و او گل‌زنی کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس