کد خبر 1145926
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کلمبیا به فکر تامین رقم ضرر و زیان به سرمربی سابق ایران

یک رسانه معتبر پرتغالی می گوید فدراسیون فوتبال کلمبیا به فکر تامین رقم ضرر و زیان به سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش مشرق، بین رسانه های پرتغالی نخستین نشریه ای که خبر عزل احتمالی کارلوس کی روش را منتشرکرد، رکورد بود.

این نشریه که ظاهرا در کلمبیا نماینده دارد، اطلاعاتی از آخرین وضعیت سرمربی یک سال اخیر تیم کلمبیا منتشرکرد.

رکورد نوشت طبق بندی که در متن قرارداد کی روش و فدراسیون کلمبیا ذکرشده،‌ در صورت اخراج باید 2 میلیون دلار به وی غرامت پرداخت شود.

بعد از آنکه رسانه های محلی خبردادند که به خاطر نتایج کاملا ضعیف اخیر و بوجود آمدن وضعیت بحرانی در تیم کلمبیا، فدراسیون این کشور به فکر قطع همکاری و انتخاب جانشین افتاد، رکورد عنوان کرد مدیریت این سازمان اکنون در تلاش است تا راه های را برای تامین این پول را بیابد. 

رکورد این نکته را هم اضافه کرد که رامون جوسورون، رئیس فدراسیون کلمبیا با کی روش دیدار کرده و تصمیمش را به این مربی اطلاع داده است.

کی روش هم با متانت آن را پذیرفته است. این مربی قبل از رفتن به کلمبیا و هدایت تیم، به مدت 8 سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیده بان IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    18 0
    اینطور مربی ها براشون اهمیتی نداره خواستن کار میکنه نخواستن راحت غرامت میگیرن میرن تیمی دیگه . اف به همچین ورزشی و حرفه ای
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    25 5
    بعد از چاپیدن ایران رفت کلمبیا رو حسابی دوشید با یک کارنامه افتضاااااااااااااااااح
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    29 3
    فکر کرده همه جا مثل ایران است و 8 سال با ضد فوتبال و اعتراض به داور و دفاع اتوبوسی و جو سازی های کی روشی پور ها بتواند دوام بیارد. متاسفم برای رسانه ها که با جوسازی و هوچی گری این آدم را 8 سال به ما تحمیل کردند.
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      8 2
      کی روش نظمی رو که وارد تیم‌کرد برا تیم ملی کافیه. تیم ملی شده بود بازیکن سالاری یه روز رئیس فدراسیون باید میرفت دنبال دروازه بان و التماس که بیا نیاز داریم و یه روز دنبال مدافع تو رو خدا بیا. همهشون می‌خواستن بعد رفتن کیروش افشاگری کنن که الان بعد دوسال هنوز حرف نزدن.
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      1 1
      کی روش نظمی رو که وارد تیم‌کرد برا تیم ملی کافیه. تیم ملی شده بود بازیکن سالاری یه روز رئیس فدراسیون باید میرفت دنبال دروازه بان و التماس که بیا نیاز داریم و یه روز دنبال مدافع تو رو خدا بیا. همهشون می‌خواستن بعد رفتن کیروش افشاگری کنن که الان بعد دوسال هنوز حرف نزدن.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    5 8
    اگه مربی دیگه ای بیاد که ایرانو دو دوره پشت سر هم ببره جام جهانی و چندین سال در آسیا بدون حریف باشه و مقابل آرژانتین و اسپانیا و پرتغال جانانه بازی کنه تازه میرسه به جایگاه کی روش. متاسفم برای جامعه ای که وزیرش و طرفدارای یه تیم خاص تمرکز تیم ملی و مربیش رو بهم میزدند. برانکو پولکی خوب جوابشونو داد ولی خدا میدونه این تمام تقاصشون نبوده.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    6 2
    کیروشی که تیم رئال رو با اونهمه ستاره چهارم لالیگا کرد بدرد سرمربیگری نمیخوره این همون باید دستیار باشه تیم رو تمرین بده
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    9 5
    برش گردونید تا دیر نشده دستاورد کیروش طارمی و آزمون و انصاریفرد و رضاییان و برادران محمدی و.. چندین لژیونر خارجی دیگه بود که چندین بابر ارز به کشور میارن همچنین پاداشهای فیفا از کل حقوق کیروش بیشتره واقعن سرمربی فعلی در اندازه نیمکت تیم ملی نیست
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 1
    دلال بار دیگر نتوانست موفق باشد چون سیستم اتوبوسی منحوس شده را کنار نمیگذارد -این فرد فقط باید دستیار باشه و زیر سایه سرمربی تیم در غیر اینصورت هیچی نخواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس