کد خبر 1145844
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
تقدیر سپاه از جهادگران عرصه کرونا در بهشت زهرا - کراپ‌شده

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: با تلاش مردم، مسئولان، کادر درمان و تمام پرسنل دوران سخت کرونا را پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش مشرق، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عصر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران معراجی در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: به فضل پروردگار در عرصه دیگری از جهاد شاهد ایثار، فداکاری و درخشش همه مردم، مسئولان، کادر درمانی و دست اندرکاران آرامستان‌ها و به ویژه بهشت زهرا هستیم.  

وی گفت: با فرهنگ ایثار و فداکاری که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، دوران سخت شیوع کرونا را با همکاری و همدلی همه اقشار مختلف و با بهره گیری از این فرهنگ علوی سپری می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌هایی که تحمیل کشورمان شده است، همه دنیا انتظار داشتند ایران در تهیه ملزومات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه شکست بخورد و نتواند اقدامات بهداشتی را به سرانجام برساند اما با مشارکت همه اقشار جزو سربلندترین کشورها در مدیریت کرونا هستیم.

حسن زاده بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها را دو عرصه خط مقدم کرونا عنوان کرد: سازمان بهشت زهرا(س) بزرگترین گلزار شهدای جهان اسلام است که در اقدامات تغسیل و تدفین اموات کرونایی افتخار دیگری در کارنامه خود ثبت کرد و نقطه عطفی در تاریخ ۵۰ ساله این مرکز ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: همه دنیا برای انجام امور متوفیان هراسان و نگران هستند و از اجساد دوری می‌کنند اما در کشور ما با حضور داوطلبین گروه‌های جهادی و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) این اقدامات باارزش به خوبی انجام می‌شود.

حسن زاده با بیان اینکه این مجموعه مرکز بزرگ معنوی است، گفت: ۳۴ هزار شهید گرانقدر در این مکان آرمیده اند و در ایام و مناسبت های مختلف برنامه های مذهبی و فرهنگی زیادی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    درود بر دلاورمردان سپاه
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    سلام خداقوت خسته نباشید. تشکر.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت خسته نباشید.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    عالی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس