کاپیتان اسبق پرسپولیس: گل‌محمدی در کشف بازیکنان جوان هنرمند است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در میان مربیان در استفاده از بازیکنان جوان یک هنرمند واقعی است و مطمئن باشید او در پایان فصل، بازیکنان زیادی را تحویل فوتبال ایران خواهد داد.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تغییرات زیادی داشت و قطعا برای هماهنگی کامل به زمان نیاز دارد. هدف اول پرسپولیس باید قهرمانی در آسیا باشد و این می تواند اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران باشد.

وی ادامه داد: موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به فوتبال ملی ما کمک زیادی خواهد کرد و باشگاه های بزرگ دنیا بیشتر پرسپولیس و بازیکنان این تیم را ارزیابی خواهند کرد. این موفقیت باعث خواهد شد پرسپولیس بازیکنان بیشتری را به فوتبال دنیا منتقل کند و درآمد قابل قبولی را بدست بیاورد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر مقابل سایپا با روزهای خوب خود فاصله داشت اما این موضوع تمام خواهد شد. یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا توانایی خود را نشان داد و مطمئن باشید امسال پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است.

وی با اشاره انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس برای تکرار قهرمانی های خود، تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و مطمئن باشید امسال هم این تیم مدعی اول خواهد بود. پرسپولیس بعد از برگزاری فینال لیگ قهرمانان با انگیزه و تمرکز بیشتری در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

کلهر اظهار داشت: جدایی بازیکنان از پرسپولیس اتفاق بدی نیست زیرا تمام این نفرات لژیونر شدند و این نشان از بزرگی پرسپولیس و بازیکنان این تیم دارد. آخرین بازیکن جدا شده پرسپولیس، شجاع خلیل زاده بود و مطمئن باشید نفرات جایگزین جای او را پر خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت بازی دادن به بازیکنان جوان گفت: گل محمدی به بهترین شکل ممکن از بازیکنان جوان بهره برده و مطمئن باشید در پایان لیگ امسال بازیکنان جوان و تاثیر گذاری از پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی خواهند شد که این اتفاق بزرگی خواهد بود. یحیی گل محمدی در استفاده از بازیکنان جوان هنرمند است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار باید یک فوتبال هجومی از خود به نمایش بگذارد و بتواند به روزهای خوب خود خیلی سریع برگردد. مطمئن باشید پرسپولیس به سرعت به جایگاه اصلی خود یعنی صدر جدول که در این چهارسال در آن حضور داشته باز خواهد گشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. این دیدار طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال روز شنبه هفته آینده از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 1
    والله ما که چیزی از این مربی ندیدیم به قول اون بازیکن عرب پرسپولیس اصلا فوتبال بازی نمیکنه کلا در یه فوتبال پکیده نمیشه گفت کی خوب کار میکنه
  • حامد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 1
    حق دلالی خوبی میگیره ازشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس