کد خبر 1145395
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۲۸

امروز سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های دامداری تلیسه نمونه و قند شیروان و قوچان و بجنورد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۴۸هزار و ۴۳۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۴۵هزار و ۳۸۲واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۵۱۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۱۷۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۰۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی سعدی، صنایع کاغذسازی کاوه و چرخشگر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۵۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۶هزار و ۶۱۷میلیارد تومان در ۷۶۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۹۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های دامداری تلیسه نمونه، قند شیروان و قوچان و بجنورد و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعت روی زنگان، تولید و خدمات صنایع نسوز توکا و گروه کارخانجات صنعتی تبرک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس