کد خبر 1145389
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
منصوریان: وقفه تیم‌ملی به ما خیلی کمک کرد/ امیدوارم با بازی فکورانه اولین سه امتیاز فصل را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: باید بهترین تیم را راهی دیدار مقابل نساجی کنیم و با یک بازی فکورانه و زیرکانه، اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاوریم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در حاشیه آخرین تمرین تراکتور تبریز پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: آخرین تمرین‌مان برگزار شد و تا ساعتی دیگر راهی استان مازندران خواهیم شد تا در مقابل نساجی صف‌آرایی کنیم و امیدوارم یک بازی فوق‌العاده خوب را ارائه دهیم.

وی افزود: وقفه‌ای که به خاطر دیدارهای تیم ملی ایجاد شد، خیلی به ما کمک کرد و سعی کردیم از آن نهایت بهره را ببریم. بازیکنانی هم که دیر به تیم اضافه شدند، با سایر بچه‌ها به هماهنگی کامل رسیدند.

بیشتر بخوانید:

قرارداد مهاجم جدید تراکتور ثبت شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از وضعیت تیمش، خاطرنشان کرد: شرایط داخلی تیم بسیار خوب است. بچه‌ها هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ دوستی و رفاقت خیلی به هم نزدیک شدند و تلاش ما این است که مانند یک خانواده باشیم. از بزرگ‌ترهای تیم هم ممنونم که در این مسیر خیلی به من کمک می‌کنند.

منصوریان ادامه داد: در تمامی باشگاه‌ها مشکلات و رفت‌وآمدهایی وجود دارد اما ما محکم به مسیرمان ادامه می‌دهیم و با تمام مشکلاتی که ممکن است در مقابل تراکتور قرار بگیرد، خواهیم جنگید. ان‌شاالله بتوانیم بهترین تیم را راهی دیدار مقابل نساجی کنیم و با یک بازی فکورانه و زیرکانه، اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    من بطور جد میگم منصوریان رو تا قبل نیم فصل میزارن کنار و امروز با نساجی هم نمی تونه پیروز بشه -این فرصتی میزاره برای زدن حرفای قشنگ و البته شواف کردن رو اگه به بحث تاکتیک تیمی برسه بیشتر موفق میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس