کد خبر 1145292
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
بورس نمایه

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در شرایطی که پایداری ادامه یابد این آمادگی وجود دارد که بتوانیم با عرضه اولیه یک ثبات مستمر را در بازار ایجاد کنیم.

به گزارش سرویس بورس مشرق، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد وضعیت بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سهام طبیعتا روندی دارد که با تصمیماتی که اخیرا در شورای عالی بورس اتخاذ شد یک سری عوامل محرک تقاضا تقویت شد و به جریان افتاد و به نظر می‌رسد شرایط تداوم یابد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام عوامل پایداری روند وجود دارد گفت: در شرایطی که پایداری ادامه یابد این آمادگی وجود دارد که بتوانیم با عرضه اولیه ها یک ثبات مستمر را در بازار ایجاد کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: افرادی که قصد اظهار نظر در بازار سرمایه دارند با دقت بیشتر و رعایت جوانب و حواشی اقدام به این کار کنند و سهامداران خصوصا سهامداران حقیقی خیلی از مسائل را در در دستگاه تحلیلی خود قرار دهند.

دژپسند با اشاره به کاهش وابستگی بودجه امسال به نفت گفت: طبیعتا مالیات در این زمینه نقش ویژه‌ای خواهد داشت، اما باید شرایط اقتصادی از نظر شدت تحریم‌ها و نقش کرونا نیز در نظر گرفته شود و بتوانیم درآمدهای مالیاتی را به گونه‌ای اخذ کنیم که نقش محوری داشته باشد، اما برای اظهار قطعی در مورد نقش مالیات در بودجه باید تا ۹ آذر صبر کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس