کد خبر 1145271
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
بورس نمایه

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد بیش از ۳ درصد رشد و کرد و به یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، به نظر می‌رسد اعتماد به بازار سهام بازگشته و تقاضا باعث رشد شاخص کل بازار سهام شد. اما آیا اصلاح بازار سهام تمام شده است؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با جو بازار سهام گفت: آن زمانی که بازار سهام صف فروش بود همگی در حال فروش سهام خود حتی با ضرر بودند و الان که بازار سهام صف خرید شده همگی دوباره دنبال خرید سهام هستند و جو بازار سهام هیجانی است.

این کارشناس در ادامه افزود: فعلا بحث اعتماد است که با توجه به ورود پول به بازار سهام متوجه می‌شویم اعتماد به نوعی به بازار سهام بازگشته اما برای ادامه روند معاملات بازار سهام شنبه و یک‌شنبه بسیار مهم است زیرا کمی عرضه در بازار سهام بیشتر می‌شود و شاخص نیز باید به آن محدوده برسد تا بشود گفت اصلاح بازار تمام شده است.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر کاشانی حصاری IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    باسلام من برا ی سهام عدالت از امور ایثارگران شهرستان ورامین برای خود وخانواده ام ثبت نام وکلیه مدارک مربوطه را از من تحویل گرفتند.وبعدازمدتی برای سه نفرازاعضای خانواده ام برگه سهام امد.برای خودم ویکی ازفرزندان به نام مصطفی تابه حال نیامده وهر بار به سایت مراجع کردم جواب ندادند.وحالا که ۱۶ سال میگذرد ایا سهم من شده به اندازه پول یک کفن وقبر شده .یا بازم باید. صبر کنیم.اگر فرشته اعجل مهلتم .دهد.من حرفی ندارم. بعد از من هم صندوقی بالای گورم بگذارید.شاید به درد حقیر یا فقیر دیگری بخورد.اگر تا ان زمان هم برسد .باز جای شکر دارد .بشکند دست کارمندی که اصل وفرع راتشخیس نداده..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس